Większość konsumentów napotyka na problemy przy internetowych transakcjach
87 procent konsumentów przeprowadzających transakcje online napotkało na problemy z nimi związane.
Jak informuje eMarketer, powołując się na badanie Harris Interactive przeprowadzone na zlecenie firmy Tealeaf, 42 procent respondentów mających takie problemy przechodziło do konkurencyjnego serwisu albo całkowicie rezygnowało z transakcji.
Kolejne 52 procent badanych, którzy doświadczyli złej obsługi klienta przy kontaktowaniu się z daną firmą, całkowicie zaprzestawało robienia z nią interesów.
Nieudane transakcje online mają także spory wpływ na tych konsumentów, którzy nie przechodzą od razu do konkurencji, ale wciąż próbują kupować od firm, z którymi mieli problemy.
53 procent respondentów napotykających na takie problemy próbuje się kontaktować z serwisem obsługi klienta. Aż 49 procentom takich osób nie udało się załatwić swojej sprawy w ten sposób. Co więcej, 68 procent stwierdziło, że osoby z którymi się kontaktowali nie miały wiedzy na temat serwisu internetowego swojej firmy, a 70 procent miało poczucie, że osoby te nie rozumiały na czym polega istota problemu.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Większość konsumentów napotyka na problemy przy internetowych transakcjach