Większość internetowych sklepów planuje usprawnienie swoich serwisów
Internetowi sprzedawcy planują mocne inwestycje w wygląd swoich serwisów.
Jak informuje serwis Media Buyer Planner, powołując się na badanie Shop.org i Forrester Research, w którym udział wzięło 150 sklepów internetowych, zdecydowana większość z nich planuje unowocześnienie swoich serwisów.
88 procent z nich zamierza ulepszyć strony, na których przedstawione są szczegółowe dane na temat oferowanych produktów, z czego 80 procent chce dodać alternatywne zdjęcia, a 72 procent zdjęcia odwołujące się do stylu życia.
Firmy planują także inwestycje w funkcje, których celem będzie zwiększenie zaangażowania odwiedzających i sprawienie, aby wracali oni na daną stronę w przyszłości. 63 procent serwisów zamierza dodać możliwość oceniania i komentowania produktów przez użytkowników, 33 procent chce wprowadzić czaty, a 53 procent planuje usprawnić proces płatności.
źródło: Media Buyer Planner
Dołącz do dyskusji: Większość internetowych sklepów planuje usprawnienie swoich serwisów