SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Więcej Gatorade w Sieci

Polska strona internetowa Gatorade

Pepsi Cola General Bottlers Poland, dystrybutor napoju izotonicznego Gatorade uruchomił stronę internetową www.gatorade.pl.

Powstanie polskiej witryny Gatorade to kolejny etap rozwoju marki na polskim rynku.

W maju 2004 r. została poszerzona sieć dystrybucji tego napoju. Internetowa platforma komunikacji ma służyć wspieraniu działań promocyjnych Gatorade oraz przekazywaniu informacji naukowych  z zakresu nawadniania i odżywiania sportowców. Na stronie znajdują się bloki tematyczne zawierające:
˘ informacje o składzie i funkcji Gatorade (o napoju)
˘ materiały Gatorade Sport Science Institute (nauka)
˘ listę wydarzeń, w których Gatorade uczestniczy (wydarzenia)
˘ listę polskich i światowych sportowców pijących Gatorade (sportowcy).

W kąciku dla prasy zamieszczone zostały dotychczasowe informacje prasowe dotyczące Gatorade. Dziennikarze i zainteresowani internauci mogą także zapisywać się na bezpłatny newsletter internetowy. Obecnie na stronie proponowane są trzy konkursy prasowe organizowane wspólnie
z magazynami: Men's Health, Shape oraz Lady fitness. Wkrótce  pojawią się konkursy wyłącznie dla internautów.

Twórcy polskiej strony Gatorade postawili na jej interaktywność. Oprócz linków, sekcji zawierającej tapety z wizerunkiem Marcina Urbasia oraz konkursów, istnieje możliwość wymiany informacji
z ekspertem Gatorade Sport Science Institute (GSSI). Dr Zbigniew Szyguła, polski przedstawiciel GSSI odpowiada na pytania naukowe, które internauci przysyłają na adres gssi@compress.com.pl. Najciekawsze tematy tej korespondencji pojawiają się następnie w sekcji nauka.

Chcemy, aby polska strona Gatorade dostarczała fachowych porad z zakresu nawadniania
 i odżywiania sportowców. Stawiamy na rzetelną wiedzę, którą gwarantuje instytut naukowy GSSI - powiedziała Aneta Dworak, brand manager Gatorade.

Projekt Gatorade.pl wpisuje się w globalną koncepcję marki. Serwis odpowiada stylem innym witrynom produktowym Gatorade, funkcjonującym obecnie na całym świecie. Odpowiednie wykorzystanie technologii Flash w połączeniu z HTMLem, pozwoliło zoptymalizować funkcjonalność serwisu i dostosować go do specyfiki polskiego Internetu. Jednocześnie zachowane zostały światowe wytyczne dotyczące wizerunku Gatorade.

W Pepsi projekt koordynuje Aneta Dworak. Za przygotowanie koncepcji, wykonanie
i hosting www.gatorade.pl odpowiedzialna jest agencja digital One z Łodzi. Współpracująca z Pepsi agencja PR ComPress odpowiada za zawartość merytoryczną.

Dołącz do dyskusji: Więcej Gatorade w Sieci

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl