Widzowie nadal chcą interaktywnej telewizji
Interaktywna telewizja wciąż cieszy się popularnością wśród odbiorców.
Wielu amerykańskich telewidzów używa swoich pilotów nie tylko do poprawiania poziomu ostrości, kontrastu czy głośności w telewizorze - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Harris Interactive.
Ponad 70 procent respondentów wykorzystuje obecnie swoje piloty do poruszania się po telewizyjnych przewodnikach, ustawiania i wybierania nagrywania programów w urządzeniach DVR (digital video recorder) czy też oglądania materiałów "na żądanie".
Spora grupa badanych wyraziła również chęć interakcji z różnego rodzaju programami. Przykładowo 72 procent respondentów oglądających reality show wyraża chęć interakcji z tego typu programami, tak samo jest w przypadku 65 procent badanych oglądających wydarzenia sportowe oraz 66 procent widzów reklam.
Przeprowadzone w listopadzie i grudniu zeszłego roku wśród dorosłych Amerykanów badanie Harris Interactive, sponsorowane było przez firmę Ensequence.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Widzowie nadal chcą interaktywnej telewizji