Wideo pochłania coraz więcej czasu
Amerykańscy internauci w wieku co najmniej 12 lat przeznaczają średnio 6,1 godziny na rozrywkę opartą na treściach wideo.
Tak wynika z przeprowadzonego w czerwcu bieżącego roku badania i raportu firmy Solutions Research Group pod nazwą 'Multiplatform Video Report' - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
Z tego czasu około cztery godziny były poświęcane na tradycyjną telewizję, a pozostała część na gry wideo, treści wideo w komputerze i internecie, DVD oraz wideo oglądane na urządzeniach mobilnych.
W swoim raporcie firma Solutions Research Group przedstawiła również prognozę, według której do 2013 roku liczba godzin przeznaczanych na rozrywkę opartą na treściach wideo zwiększy się o prawie 1/3, do poziomu około ośmiu godzin dziennie.
Wzrost ten zostanie uzyskany głównie dzięki wideo online, a nie telewizji. Świadczy o tym również badanie firmy Deloitte Development, w którym 69 procent respondentów stwierdziło, że komputer stał się dla nich urządzeniem bardziej służącym do rozrywki niż telewizor.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Wideo pochłania coraz więcej czasu