SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wideo pochłania coraz więcej czasu

Amerykańscy internauci w wieku co najmniej 12 lat przeznaczają średnio 6,1 godziny na rozrywkę opartą na treściach wideo.

Tak wynika z przeprowadzonego w czerwcu bieżącego roku badania i raportu firmy Solutions Research Group pod nazwą 'Multiplatform Video Report' - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.

Z tego czasu około cztery godziny były poświęcane na tradycyjną telewizję, a pozostała część na gry wideo, treści wideo w komputerze i internecie, DVD oraz wideo oglądane na urządzeniach mobilnych.

W swoim raporcie firma Solutions Research Group przedstawiła również prognozę, według której do 2013 roku liczba godzin przeznaczanych na rozrywkę opartą na treściach wideo zwiększy się o prawie 1/3, do poziomu około ośmiu godzin dziennie.

Wzrost ten zostanie uzyskany głównie dzięki wideo online, a nie telewizji. Świadczy o tym również badanie firmy Deloitte Development, w którym 69 procent respondentów stwierdziło, że komputer stał się dla nich urządzeniem bardziej służącym do rozrywki niż telewizor.

źródło: eMarketer

  • Więcej informacji:
  • Wideo

Dołącz do dyskusji: Wideo pochłania coraz więcej czasu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl