SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wideo online ważnym elementem wyborów

Blisko 30 procent amerykańskich internautów zamierza oglądać internetowe newsy wideo, aby dowiedzieć się więcej na temat kandydatów uczestniczących w wyścigu do Białego Domu.

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Synovate, dodatkowo 21,8 procenta respondentów zamierza oglądać debaty kandydatów online, a 7,5 procenta chce szukać informacji na wideoblogach.

Z kolei ponad 80 procent badanych będzie poszukiwać informacji o kandydatach w telewizji i radiu, a na gazety i czasopisma wskazało 63,5 procenta potencjalnych wyborców.

Tymczasem z innego badania, na które powołuje się eMarketer, przeprowadzonego przez firmę BurstMedia, wynika, że dla amerykańskich internautów głównym źródłem informacji na temat kandydatów jest właśnie Internet. Wskazała na niego 1/4 badanych, a następne w kolejności były: telewizja (21,3 procenta), prasa codzienna (17,3 procenta), radio (6,9 procenta) oraz czasopisma (4,4 procenta).

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Wideo online ważnym elementem wyborów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl