Wideo online ważnym elementem wyborów
Blisko 30 procent amerykańskich internautów zamierza oglądać internetowe newsy wideo, aby dowiedzieć się więcej na temat kandydatów uczestniczących w wyścigu do Białego Domu.
Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer, powołując się na badanie firmy Synovate, dodatkowo 21,8 procenta respondentów zamierza oglądać debaty kandydatów online, a 7,5 procenta chce szukać informacji na wideoblogach.
Z kolei ponad 80 procent badanych będzie poszukiwać informacji o kandydatach w telewizji i radiu, a na gazety i czasopisma wskazało 63,5 procenta potencjalnych wyborców.
Tymczasem z innego badania, na które powołuje się eMarketer, przeprowadzonego przez firmę BurstMedia, wynika, że dla amerykańskich internautów głównym źródłem informacji na temat kandydatów jest właśnie Internet. Wskazała na niego 1/4 badanych, a następne w kolejności były: telewizja (21,3 procenta), prasa codzienna (17,3 procenta), radio (6,9 procenta) oraz czasopisma (4,4 procenta).
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Wideo online ważnym elementem wyborów