Wideo online szansą dla reklamodawców
3/4 internautów ogląda więcej klipów wideo online niż przed rokiem, a ponad połowa zamierza oglądać ich jeszcze więcej w przyszłym roku.
Jak informuje serwis internetnews, powołując się na internetowe badanie firmy TNS przeprowadzone na zlecenie Google i AOL, 78 procent respondentów zgodziło się ze stwierdzeniem, że reklamy wideo w Internecie pozwalają dowiedzieć się o danym reklamodawcy tyle samo lub więcej niż w przypadku reklam oglądanych w telewizji.
63 procent badanych woli aby w internetowych serwisach wideo zamieszczane były reklamy w zamian za to, żeby klipy były w nich dostępne za darmo.
Z kolei 64 procent respondentów podjęło jakieś działanie po obejrzeniu reklamy wideo online. 44 procent z tych osób udało się na stronę internetową reklamodawcy, 33 procent szukało w wyszukiwarce więcej informacji na temat danego produktu lub usługi, a 21 procent dyskutowało o reklamowanym produkcie z rodziną lub znajomymi.
W badaniu TNS udział wzięło 2394 osób oglądających wideo online, w wieku od 18 do 54 lat.
źródło: internetnews
Dołącz do dyskusji: Wideo online szansą dla reklamodawców