Wideo online najszybciej rozwijającym się medium w historii
W ciągu zaledwie trzech lat wideo online stało się masowym globalnym rynkiem, dzięki czemu jest również najszybciej rozwijającą się platformą medialną w historii.
Tak wynika z najnowszego raportu opracowanego przez firmy Trendstream i Lightspeed Research.
Z badania przeprowadzonego na grupie 1 tysiąca aktywnych użytkowników internetu zza oceanu w wieku od 16 do 65 lat wynika, że w styczniu bieżącego roku klipy wideo w sieci oglądało każdego tygodnia średnio aż 97 milionów Amerykanów.
Co więcej, z 72 procentami internautów z USA jacy oglądają filmiki w sieci, wideo online wyprzedza blogi oraz serwisy społecznościowe i jest czołową "platformą społecznych mediów".
Z raportu Trendstream i Lightspeed wynika również, że 39 procent respondentów dzieliło się w styczniu klipami w sieci. Kolejne 31,5 procenta samemu umieszczało je online. Większość z tej grupy (48 procent) korzystała z aparatów cyfrowych do nagrania własnego filmiku, który następnie trafiał do internetu.
źródło: MediaPost Publications
Dołącz do dyskusji: Wideo online najszybciej rozwijającym się medium w historii