Western Union uruchamia globalną kampanię (wideo)
Firma Western Union, światowy lider na rynku międzynarodowych przekazów pieniężnych, uruchamia swoją pierwszą ujednoliconą globalną kampanię marketingową.
Jak dotąd licząca sobie 150 lat i działająca w 200 państwach marka oferowała jedynie serie rozbieżnych przekazów marketingowych. Zmieni się to wraz z uruchomieniem wartej 250 milionów dolarów kampanii pod hasłem 'Yes!'.
Prace nad kampanią, która zostanie przetłumaczona na 40 języków, trwały dwa lata. Przygotowała ją agencja Publicis Hong Kong, a będzie ona obejmować prasę, telewizję i nośniki zewnętrzne.
W otwierającym kampanię spocie telewizyjnym widzimy litery ze słowa "yes" fruwające w przeróżnych zakątkach świata. Reklamę kończy czytany przez lektora przekaz: "każdego dnia miliony ludzi na całym świecie przesuwają swoje życie do przodu i sprawiają, że rzeczy się dzieją poprzez mówienie tak lepszej przyszłości".
W ramach kampanii w międzynarodowych tytułach pojawi się także pięćdziesiąt reklam prasowych, zawierających zdjęcia prawdziwych ludzi. Budżet obejmuje też inne działania marketingowe, np. sponsoring i umieszczenie nowego przekazu w 365 tysiącach punktów na całym świecie, w których pracują agenci Western Union.
źródło: Brandweek
Dołącz do dyskusji: Western Union uruchamia globalną kampanię (wideo)