Warka wprowadza 1,5-litrową butelkę (wideo)
Grupa Żywiec wprowadza na rynek 1,5-litrową butelkę piwa Warka. Towarzyszy temu telewizyjno-prasowa kampania reklamowa pod hasłem "Na lato 3 Warki z jednej".
Grupa Żywiec uzasadnia wprowadzenie na rynek 1,5-litrowej butelki Warki tendencją konsumentów do wygody. - Dowodem jest wzrastająca sprzedaż piwa w puszce czy multipakach - przekonuje Joanna Nowakowska, senior brand manager marki.
Zmianę wspierają działania reklamowe przebiegające pod hasłem "Na lato 3 Warki z jednej" w telewizji (wszystkie główne stacje) oraz prasie (tytuły branżowe, tematyczne i lifestylowe).
Kreację kampanii - zaplanowanej do końca lipca - przygotowała agencja reklamowa Just, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia.
Dołącz do dyskusji: Warka wprowadza 1,5-litrową butelkę (wideo)