SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Walka z bezdomnością

Agencja TBWA przygotowała plakat oraz layout prasowy do kampanii społecznej informującej o mazowieckiej bezpłatnej infolinii dla bezdomnych

Wydrukowano pięć tysięcy plakatów, które będą informować o akcji w całym województwie mazowieckim. Projekt zrealizowany został na zlecenie Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego w Warszawie.

Celem kampanii, która potrwa do marca br., jest rozpowszechnienie infolinii dla osób bezdomnych o numerze 92-87 działającej w Centrum Zarządzania Kryzysowego Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego. Bezpłatna linia telefoniczna informuje między innymi o placówkach pomocowych dla osób bezdomnych w województwie, takich jak schroniska, noclegownie czy jadłodajnie. Ma ona ułatwić ludziom bezdomnym znalezienie pomocy w rozwiązaniu ich problemu. Akcja ma na celu także zwrócenie uwagi na problem bezdomności szerokich grup społecznych, by każdy mógł wspomóc osoby dotknięte problemem.

"Poprzez kampanię chcemy zwrócić uwagę społeczeństwa na problem bezdomności, który budzi niepokój w nas wszystkich, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym. Myślę, że kampania ta zwiększy szanse ludzi, którzy stracili dom na znalezienie pomocy a jednocześnie przypomni nam, że taki problem istnieje i być może sprawi, że staniemy się bardziej wrażliwi względem niego" - mówi Malina Wieczorek, Non Profit & Art Promotion Director TBWATelescope.

Szacuje się, że w Warszawie i okolicach rocznie przebywa od 2,5 do 5 tysięcy osób bezdomnych, zaś w całym województwie mazowieckim schronienie może uzyskać jednorazowo 4600 osób. Kampania ma ułatwić znalezienie miejsca dla każdego bezdomnego. Jest ona częścią programu pomocy bezdomnym w województwie mazowieckim.
 
Cel kampanii: akcja informacyjna - infolinia dla bezdomnych
Klient: Mazowiecki Urząd Wojewódzki w Warszawie
Przedstawiciel klienta: Ryszard Gragkowski, Leszek Chemperek
Agencja: TBWA
Przedstawiciel agencji: Malina Wieczorek TELESCOPE
Creative director: Bartek Bartoszek, Darek Rzontkowski
Art director: Agata Staros
Copywriter: Agata Staros
Prepress: Publishing Partners
Media: plakaty, prasa
Czas trwania: styczeń - marzec.

Dołącz do dyskusji: Walka z bezdomnością

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl