Walka płci i spotów w serwisie Ikea 'Ty tu urządzisz'
Internetowy serwis uruchomiony w ramach kampanii reklamowej Ikea "Ty tu urządzisz" zyskał nowe funkcjonalności. Witryna jest dostępna w wersji dla kobiet i mężczyzn, co odpowiada dwóm spotom wykorzystywanym w tej akcji.
Serwis internetowy Ikea działający pod adresem www.tytuurzadzisz.wp.pl uruchomiono w wersji dla kobiet i mężczyzn. Motywem przewodnim tej pierwszej jest królowa Kleopatra, a drugiej - król Artur, oboje występujący w spotach wykorzystywanych w kampanii pod hasłem "Ty tu urządzisz". W witrynie można oglądać te reklamy, czytać artykuły na temat asertywności w relacjach partnerskich, wypowiadać się na forum dyskusyjnym, oraz brać udział w sondzie i konkursie "Kto tu (u)rządził?".
Serwis przygotował dział akcji specjalnych Wirtualnej Polski, a kreacje do kampanii przygotowała agencja K2 Internet.
Dołącz do dyskusji: Walka płci i spotów w serwisie Ikea 'Ty tu urządzisz'