SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wal-Mart opłacał blogerów

Portal odwyerpr.com ujawnia rewelacje nt. współpracy agencji Edelman i Wal-Martu.

Okazało się, że pracownicy agencji byli opłacani, by podszywać się pod niezależnie blogujących na stronach firmy. Opłacanymi blogerami byli Miranda Gill, Brian McNeill i Kate Marshall. Ponadto z portalu, na który powołuje się odwyerpr.com - Advertising Age(adage.com) - można dowiedzieć się o tym, jak agencję Edelman łączy się z kryzysem Wal Martu i nowo powstałym słowem „flog”, które utworzono ze słów blog i fake (podróbka).

Autorzy portalu przypominają ponadto, że to Edelman pomógł Stowarzyszeniu Marketingu Szeptanego (WOMMA) ułożyć kodeks etyki, w którym za nieetyczne uznaje się nieujawnianie swojej tożsamości w komunikatorach interetowych. Zarządzający stowarzyszeniem Andy Sernovitz zapytany o sankcje, jakie spotkają Edelmana zastrzegł, że to, co zrobił Edelman nie było przestępstwem, a stowarzyszenie nie jest policją. Podkreślił on, że także PRSA nie skomentowało działań agencji. 
 

Źródło: odwyerpr.com - proto.pl

Dołącz do dyskusji: Wal-Mart opłacał blogerów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl