SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wakacyjne “Pytanie na śniadanie” pomaga Dwójce

Wakacyjne wydania programu “Pytanie na śniadanie” podnoszą widownię stacji w porównaniu od ub.r. i dają jej pozycję lidera w starciu z konkurencją – wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

“Pytanie na śniadanie” emitowane jest w sezonie letnim po raz pierwszy od 2007 roku. Po trzech tygodniach emisji programu w okresie wakacyjnym (nadawany jest o stałej porze – 8.30), jego średnia oglądalność ukształtowała się na poziomie 530 tys. widzów, co dało Dwójce 15,54 proc. udziału w grupie 4+ i 13,66 proc. w komercyjnej 16-49.

To więcej niż w trzech poprzednich tygodniach czerwca br., gdy “Pytanie” konkurowało z “Dzień dobry TVN” - wtedy program śledziło 400 tys. osób, a udział anteny wynosił odpowiednio 12,78 proc. i 11,19 proc.

Poranny magazyn Dwójki podnosi też wyniki TVP 2 w porównaniu do analogicznego okresu ub.r,, gdy w paśmie jego emisji stacja miała 490 tys. widzów przy udziale na poziomie 12,63 porc. i 12,55 proc.

W paśmie nadawania “Pytania na śniadanie” TVP 2 nie daje szansy konkurencji. Dwójka wyprzedza Polsat, który nadaje w tym czasie seriale “Strażnik Teksasu”  oraz “Słodkie zmartwienia” i osiąga 11,29 proc. udziału w 4+, kanał wygrywa też z TVP 1 (10,38 proc.) i TVN-em (8,53 proc.). W grupie komercyjnej TVP 2 jest jednak druga za Polsatem.


Widownia “Pytania na śniadanie” w wakacje

  Wszyscy 4+ 16-49
Data AMR SHR % SHR %
28-06-2010 562 120 16,76% 15,79%
29-06-2010 549 921 17,08% 16,51%
30-06-2010 540 249 17,42% 16,67%
01-07-2010 421 444 13,27% 9,52%
02-07-2010 485 375 15,47% 13,68%
05-07-2010 534 449 13,32% 11,83%
06-07-2010 536 717 15,36% 13,45%
07-07-2010 633 492 17,58% 17,06%
08-07-2010 408 828 12,97% 9,40%
09-07-2010 450 811 14,40% 13,48%
12-07-2010 621 032 16,43% 12,45%
13-07-2010 556 626 15,73% 13,25%
14-07-2010 563 580 16,10% 16,13%
15-07-2010 546 489 16,18% 14,25%
16-07-2010 526 124 15,18% 11,69%
Średnia 528 523 15,54% 13,66%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji magazynu

  Wszyscy 4+ 16-49
  AMR SHR% SHR %
TVN 2 - Pytanie ... 528 523 15,54% 13,66%
Polsat 385 113 11,29% 14,49%
TVP 1 354 040 10,38% 10,07%
TVN 290 880 8,53% 9,84%


 

Dołącz do dyskusji: Wakacyjne “Pytanie na śniadanie” pomaga Dwójce

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
Dzień dobry TVN .. JEST LEPSZE O 100%
0 0
odpowiedź
User
dd tvn
Pytanie na śniadanie.- wszystko co tylko było można ściągnęło i nadal ściąga od "Dzień dobry TVN" bo absolutnie nie mają swoich własnych pomysłów. WSTYD TVP 2
0 0
odpowiedź
User
ada
611.570 -- tyle widzów mają sobotnie wydania Dzień dobry TVN.Czyli DDTVN wygrywa z Pytaniem... BRAWO TVN.
0 0
odpowiedź