W weekendy serwis Ekstraklasa.tv odwiedzany przez 130-200 tys. internautów dziennie
Serwis Ekstraklasa.tv (Grupa Onet-RASP), w którym dostępne są skróty meczów i inne materiały o piłkarskiej Lotto Ekstraklasie, w pierwsze dwa weekendy nowego sezonu rozgrywek miał dziennie 130-200 tys. użytkowników. W pozostałe dni notował wielokrotnie niższą odwiedzalność.
Z danych badania Gemius/PBI wynika, że Ekstraklasa.tv największy ruch notuje w niedziele - 17 lipca, podczas pierwszej kolejki nowego sezonu Lotto Ekstraklasy, miała 199,4 tys. realnych użytkowników i 478,1 tys. odsłon, a 24 lipca - 206,9 tys. użytkowników i 485,5 tys. odsłon.
Z kolei w soboty strona miała prawie dwa razy niższe wyniki: 128,3 tys. użytkowników i 292,8 tys. odsłon 16 lipca oraz 149,3 tys. użytkowników i 327,6 tys. odsłon 23 lipca. W poniedziałek i wtorek w zeszłym tygodniu witrynę odwiedziło poniżej 100 tys. internautów, natomiast w środę, czwartek i piątek zajrzało na nią niewystarczająco wielu uczestników badania Gemius/PBI, żeby oszacować liczbę użytkowników.
- Nie jest niczym zaskakującym, że witryny sportowe notują wzrosty w czasie, kiedy mają miejsce duże wydarzenia jak mistrzostwa świata czy igrzyska olimpijskie. Naturalne jest, że w tym okresie rośnie zainteresowanie użytkowników więc siłą rzeczy szukają dodatkowych informacji, bądź też sprawdzają wyniki w sieci. Prawidłowość tę można dostrzec nie tylko dla stron www o tematyce sportowej ogółem ale również dla serwisów tematycznych, dotyczących tylko jednej dyscypliny - komentuje Radosław Gołąb, dyrektor rozwoju biznesu reklamowego na region EMEA w Gemiusie.
Odwiedzalność Ekstraklasa.tv w wybrane dni |
|||
(badanie Gemius/PBI) WIRTUALNEMEDIA.PL |
|||
dzień |
użytkownicy |
odsłony |
zasięg |
piątek 15 lipca |
50 522 |
88 197 |
0,20% |
sobota 16 lipca |
128 327 |
292 785 |
0,50% |
niedziela 17 lipca |
199 391 |
478 078 |
0,78% |
poniedziałek 18 lipca |
83 727 |
228 792 |
0,33% |
wtorek 19 lipca |
55 915 |
99 123 |
0,22% |
sobota 23 lipca |
149 273 |
327 653 |
0,58% |
niedziela 24 lipca |
206 863 |
485 467 |
0,81% |
Serwis Ekstraklasa.tv od dwóch lat jest zarządzany przez Grupę Onet-RASP, która w połowie ub.r. podpisała czteroletnią umowę na pokazywanie w internecie skrótów meczów Lotto Ekstraklasy. Wydawca po każdej kolejce emituje na żywo dłuższy magazyn z analizami i komentarzami, a fragmenty meczów umieszcza też kontekstowo w swoich innych serwisach sportowych: Sport.onet.pl i Przegladsportowy.pl.
Dołącz do dyskusji: W weekendy serwis Ekstraklasa.tv odwiedzany przez 130-200 tys. internautów dziennie