W sezonie przedświątecznym wzrost na rynku zakupów online
Mieszkańcy Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec, zamierzają podczas przedświątecznego sezonu zakupów wydać ogólnie mniej więcej tyle samo pieniędzy co przed rokiem.
Wysoki wzrost zanotowany zostanie za to biorąc pod uwagę tylko zakupy dokonywane przez internet - informuje serwis Marketing Charts, powołując się na badanie firmy comScore.
Średnio 62 procent respondentów z wszystkich trzech wymienionych krajów planuje wydać w przedświątecznym sezonie mniej więcej tyle samo pieniędzy co przed rokiem, w porównaniu do 20 procent zamierzających wydać więcej i 18 procent planujących wydać mniej.
Inaczej wygląda sytuacja w przypadku zakupów dokonywanych online. Tutaj 36 procent badanych wyda więcej pieniędzy niż przed rokiem, 50 procent tyle samo, a 14 procent mniej.
Z badania comScore wynika także, że przedświąteczne zakupy rozpoczęło już średnio 34 procent mieszkańców Wielkiej Brytanii, Francji i Niemiec. W ciągu najbliższych dwóch tygodni zamierza to uczynić 33 procent, a w ciągu około miesiąca 23 procent badanych. 5 procent respondentów rozpocznie zakupy na dwa tygodnie przed świętami, a kolejne 5 procent będzie czekać na ostatnią chwilę.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: W sezonie przedświątecznym wzrost na rynku zakupów online