SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

W dniu relaunchu Puls lepiej niż w poprzednie niedziele

W niedzielę 28 października, czyli w dniu wprowadzenia nowej ramówki przez TV Puls, udziały stacji w rynku telewizyjnym były nieco wyższe niż w poprzednie trzy październikowe niedziele.

Średnio TV Puls tego dnia oglądało 49 tys. widzów, co przełożyło się na udziały wynoszące 0,60 proc. W komercyjnej grupie 16-49 proc., udziały stacji ukształtowały się z kolei na poziomie 0,74 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.

Dla porównania średnio w poprzednie trzy niedziele (7, 14 i 21 października br.) dobowe udziały TV Puls wyniosły 0,50 proc (w 4+) i 0,47 proc. (w 16-49).


Wszyscy 4+
16-49
Data AMR SHR % SHR %
28-10-2007 49 058 0,60% 0,74%




07-10-2007 44 630 0,58% 0,50%
14-10-2007 29 765 0,40% 0,38%
21-10-2007 43 604 0,53% 0,53%
średnia 39 333 0,50% 0,47%

Pierwsze wydanie programu informacyjnego "Puls Raport" (nadane o 19.30) obejrzało 88 tys. osób przy udziałach na poziomie 0,52 proc., zaś wieczorne wydanie (godz. 22.00) przyciągnęło przed telewizory 55 tys. widzów (udziały 0,46 proc.).

Z kolei program Jacka Karnowskiego "Puls Tygodnia" (godz. 11.00) wybrało 56 tys. osób (0,58 proc.), a nadany tuż przed głównym "Puls Raportem" reportaż ze startu nowej TV Puls - 67 tys. widzów (0,41 proc.).


Wszyscy 4+
16-49
28-10-2007 Start AMR SHR % SHR %
Puls Raport 19:30 87 759 0,52% 0,73%
Puls Raport 22:00 55 104 0,46% 0,21%
Puls Tygodnia 10:59 55 842 0,58% 0,68%
Puls (reportaż) 19:01 67 056 0,41% 0,54%

  • Więcej informacji:
  • Puls

Dołącz do dyskusji: W dniu relaunchu Puls lepiej niż w poprzednie niedziele

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl