W dniu relaunchu Puls lepiej niż w poprzednie niedziele
W niedzielę 28 października, czyli w dniu wprowadzenia nowej ramówki przez TV Puls, udziały stacji w rynku telewizyjnym były nieco wyższe niż w poprzednie trzy październikowe niedziele.
Średnio TV Puls tego dnia oglądało 49 tys. widzów, co przełożyło się na udziały wynoszące 0,60 proc. W komercyjnej grupie 16-49 proc., udziały stacji ukształtowały się z kolei na poziomie 0,74 proc. - wynika z danych AGB Nielsen Media Research.
Dla porównania średnio w poprzednie trzy niedziele (7, 14 i 21 października br.) dobowe udziały TV Puls wyniosły 0,50 proc (w 4+) i 0,47 proc. (w 16-49).
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | |
Data | AMR | SHR % | SHR % |
28-10-2007 | 49 058 | 0,60% | 0,74% |
|
|||
07-10-2007 | 44 630 | 0,58% | 0,50% |
14-10-2007 | 29 765 | 0,40% | 0,38% |
21-10-2007 | 43 604 | 0,53% | 0,53% |
średnia | 39 333 | 0,50% | 0,47% |
Pierwsze wydanie programu informacyjnego "Puls Raport" (nadane o 19.30) obejrzało 88 tys. osób przy udziałach na poziomie 0,52 proc., zaś wieczorne wydanie (godz. 22.00) przyciągnęło przed telewizory 55 tys. widzów (udziały 0,46 proc.).
Z kolei program Jacka Karnowskiego "Puls Tygodnia" (godz. 11.00) wybrało 56 tys. osób (0,58 proc.), a nadany tuż przed głównym "Puls Raportem" reportaż ze startu nowej TV Puls - 67 tys. widzów (0,41 proc.).
|
Wszyscy 4+ | 16-49 | ||
28-10-2007 | Start | AMR | SHR % | SHR % |
Puls Raport | 19:30 | 87 759 | 0,52% | 0,73% |
Puls Raport | 22:00 | 55 104 | 0,46% | 0,21% |
Puls Tygodnia | 10:59 | 55 842 | 0,58% | 0,68% |
Puls (reportaż) | 19:01 | 67 056 | 0,41% | 0,54% |
Dołącz do dyskusji: W dniu relaunchu Puls lepiej niż w poprzednie niedziele