W&K dla Hondy
Agencja Wieden & Kennedy wygrała przetarg na obsługę ekologicznego budżetu reklamowego firmy Honda.
Pierwszym projektem jakim zajmie się agencja będzie kampania promująca przyszłoroczną premierę nowego hybrydowego modelu firmy o nazwie Insight - informuje serwis Brand Republic.
Wspomniana kampania będzie prowadzona w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA) oraz w Rosji. Samochód Honda Insight, którego prototyp został po raz pierwszy zaprezentowany we wrześniu w Paryżu, do sprzedaży ma trafić na wiosnę przyszłego roku. Ma on stanowić konkurencję dla Toyoty Prius. Głównym celem Hondy jest uzyskanie do 2015 roku miana najbardziej przyjaznej dla środowiska marki samochodowej.
"Jesteśmy absolutnie zachwyceni, że rozszerzymy na skalę międzynarodową naszą współpracę. Honda to naprawdę wspaniały klient, który ma wybitną środowiskową historię do opowiedzenia" - stwierdził Dave Luhr, globalny dyrektor ds. operacyjnych w Wieden & Kennedy.
"Honda to świetna marka, która potrzebuje świetnego gawędziarza i znaleźliśmy go w Wieden & Kennedy. Mija 10 lat odkąd poznałem Davida Luhra. Osiągnęliśmy wspólnie wspaniałe rzeczy od tamtego czasu. Teraz zobaczymy co możemy razem zrobić przez następne 10 lat" - dodał Chris Brown, szef marketingu w Honda Motor Europe.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: W&K dla Hondy