Vizir: respektujemy potrzeby wrażliwej skóry zimą
Koncern Procter & Gamble wprowadził do sprzedaży w Polsce nowy Vizir Sensitive z ekstraktami z aloesu i rumianku przeznaczony dla wrażliwej skóry.
Za wsparcie inicjatywy w postaci projektu key visuala kampanii, a także tekstów reklamowych, reklam zewnętrznych i opakowania zestawów promocyjnych dla wrażliwej skóry odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa Nicety.
"Mamy dzieci z wrażliwą skórą stawały dotąd przed dylematem: albo standardowe proszki, które zapewnią biel ubrań, lecz mogą podrażnić wrażliwą skórę, albo delikatne proszki, które respektują potrzeby wrażliwej skóry, ale sprawiają, że białe ubrania szarzeją. Dlatego eksperci marki Vizir opracowali proszek Vizir Sensitive. Dzięki temu nasze konsumentki nie muszą już wybierać między bielą ubrań a delikatnością dla wrażliwej skóry swoich najbliższych" - mówi Małgorzata Kosieradzka, ABM Vizir Poland - "Key visual kampanii stworzone przez Nicety nawiązuje do dziecięcych zabaw zimą i na tym koncepcie oparte są także teksty reklamowe."
Agencja Reklamowa Nicety od ponad dwóch lat przygotowuje projekty dla marki Vizir.
Dołącz do dyskusji: Vizir: respektujemy potrzeby wrażliwej skóry zimą