Viessmann: Ciepło leży w naszej naturze
Pod hasłem "Ciepło leży w naszej naturze" przebiega kampania reklamowa grzejników Viessmann. Akcja obejmuje radio, prasę, internet, outdoor i punkty sprzedaży.
Prowadzona od początku września kampania Viessmann reklamuje ofertę systemów grzewczych tej firmy, przede wszystkim grzejniki uniwersalne V6. Layout z hasłem "Ciepło leży w naszej naturze" przedstawia kobietę i dziecko, co ma wywoływać pozytywne emocje. Kampania jest skierowana zarówno do klientów detalicznych, jak też deweloperów i instalatorów.
Akcja obejmuje prasę (Murator, M jak mieszkanie, Ładny Dom, Villa, Architektura i Biznes, Dobre Wnętrze, Polityka, Builder, Systemy Instalacyjne, Zbuduj dom, Rzeczpospolita, wybrane miesięczniki i dwumiesięczniki branżowe), internet (pozycjonowanie w wyszukiwarce Google, mailing do klientów, instalatorów, sprzedawców i developerów, reklamy w serwisach budujemydom.pl, systemyinstalacyjne.pl i dom.pl), outdoor (tablice wielkoformatowe przy drogach) oraz salony firmowe Viessmann (ekspozytury, roll-upy, plakaty, ulotki), a od 14 do 20 września jest prowadzona również w Radiu Zet. Kreacja kampanii jest adaptacją globalnego projektu, a planowaniem i zakupem mediów oraz przygotowaniem spotu radiowego zajęła się agencja Testa Communications.
Dołącz do dyskusji: Viessmann: Ciepło leży w naszej naturze