SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza pierwsza kampania Vectry autorstwa agencji Endless

1 lutego wystartowała kampania Vectry, inaugurująca nową platformę komunikacyjną marki „Mówisz, Masz”. Za opracowanie koncepcji oraz realizację odpowiada agencja Endless wraz z działem marketingu Vectry. Kampania będzie prowadzona zarówno w kanałach ATL, BTL, jak i digital. 

Nowa platforma komunikacyjna jednego z największych w Polsce operatorów telewizji kablowej przedstawia dwóch nietuzinkowych bohaterów - DZIŚka i JUTRka. Ich imiona nie są przypadkowe, ponieważ obaj promują najnowszą ofertę Vectry „podłączenie na jutro albo miesiąc abonamentu gratis”.

Już od 1 lutego sympatycznych i zabawnych bohaterów będzie można zobaczyć m.in. w telewizji, internecie, na nośnikach outdoor’owych w centrach miast, w salonach Vectry w całej Polsce, a także usłyszeć w radiu.

W pierwszej odsłonie kampanii zobaczymy 30, 15 i 6-cio sekundowe filmy.

Autorami koncepcji nowego formatu i scenariuszy filmów są Tytus Klepacz, Franciszek Toeplitz, Helena Smoczny oraz Tomasz „Owca” Zieliński z agencji Endless. Za produkcję całości odpowiada Olga Ładna - Toeplitz. Stworzenie postaci i animacji powierzono Platige Image, a reżyserem wszystkich spotów został Tomasz Karelus.

Prace nad kampanią trwały od połowy listopada. Po stronie agencji zaangażowanych było kilkanaście osób a koordynacją działań zajął się zespół prowadzony przez Katarzynę Popielarczyk. Strategię komunikacji opracował Think Eco a media zaplanował Starcom.

Dołącz do dyskusji: Rusza pierwsza kampania Vectry autorstwa agencji Endless

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Agaaa
Wygląda jak kiepska podróba Serce i rozumu
12 2
odpowiedź
User
nrl
Dziś podpisujesz, jutro poznajesz cenę po korekcie inflacyjnej...
6 1
odpowiedź
User
Tomek
Wielkie nazwiska, pompowaniem balonika... i paździerz jak z lat 2000
10 0
odpowiedź