SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Value Media dla kampanii społecznej

Dom mediowy Value Media odpowiada za obsługę kampanii społecznej "Zysk z Dojrzałości" przygotowanej i realizowanej przez Akademię Rozwoju Filantropii.

Celem akcji jest przeciwdziałanie dyskryminacji ze względu na wiek na rynku pracy, a także promocja korzyści z wprowadzania w firmie nowoczesnych narzędzi zarządzania wiekiem i pełnego wykorzystania potencjału pracowników 50+.

Kampania startuje z końcem sierpnia i potrwa do grudnia. Realizowana będzie w prasie, radiu, telewizji i internecie.

Dołącz do dyskusji: Value Media dla kampanii społecznej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl