SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

V Konferencja Mediów Publicznych

Jakich mediów publicznych potrzebują Polacy?

W dniach 13-14 września odbędzie się w Krakowie V Konferencja Mediów Publicznych. W tym roku jej temat przewodni brzmi: ”Jakich mediów publicznych potrzebują Polacy?”.

Swój udział w konferencji potwierdzili przedstawiciele Telewizji Polskiej S.A., Polskiego Radia S.A. oraz rozgłośni regionalnych PR, członkowie Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, przedstawiciele Ministerstw – Skarbu, Finansów, Infrastruktury, Kultury, jak też przedstawiciele Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty, Urzędu Zamówień Publicznych, Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz organizacji społecznych i naukowych.

Pierwszy dzień obrad będzie poświęcony obecnej kondycji oraz przyszłości mediów w różnych płaszczyznach: programowej, technologicznej i ekonomicznej.

W godz. 11.00-14.00 odbędzie się panel dyskusyjny na temat zawarty w tytule konferencji, podczas którego m.in. zostaną przedstawione wyniki badań opinii publicznej i najważniejsze wnioski z nich wynikające. W panelu uczestniczyć będą: prof. Lena Kolarska-Bobińska (Dyrektor Instytutu Spraw Publicznych) - moderator dyskusji, prof. Maciej Mrozowski (Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego), ks. Wacław Oszajca SJ (Papieski Wydział Teologiczny w Warszawie „Bobolanum”, Redaktor Naczelny „Przeglądu Powszechnego”), Karol Jakubowicz (Dyrektor Departamentu Strategii i Analiz KRRiT), Jan Marcin Kujawski (SMG – KRC), Andrzej Olszewski (Prezes Zarządu TNS – OBOP), Maciej Grzywaczewski (Dyrektor Programu 1 Telewizji Polskiej S.A.), Jan Marek Owsiński (Dyrektor Biura Programowego Polskiego Radia S.A.), Stanisław Jędrzejewski (Dyrektor Programu 1 Polskiego Radia S.A.).

Po popołudniu, w pięciu specjalnie powołanych grupach roboczych, toczyć się będą dyskusje poświęcone następującym zagadnieniom: abonament i publiczne źródła finansowania, równość warunków gospodarowania w kontekście ustawy o zamówieniach publicznych oraz VAT, rozwój technologii cyfrowej i warunków konwersji na cyfrowe nadawanie, w tym współpraca z nadawcami prywatnymi, możliwości i praktyka współpracy mediów publicznych w kształtowaniu ich relacji z otoczeniem – public relations, marketing.

Sprawozdanie z prac zespołów roboczych przedstawione zostanie następnego dnia podczas specjalnego spotkania w Collegium Novum o godz. 10.00 oraz podczas konferencji prasowej o godz. 13.15.

Dołącz do dyskusji: V Konferencja Mediów Publicznych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl