SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Usługi finansowe ważnym sektorem dla reklamy online

Po tzw. 'consumers related', największą kategorią na amerykańskim rynku reklamy online są usługi finansowe.

W pierwszej połowie bieżącego roku branża ta stanowiła 15 procent całego rynku reklamy online w USA - informuje eMarketer, opierając się na danych Interactive Advertising Bureau (IAB) i PricewaterhouseCoopers (PwC).

Według eMarketera, reklamodawcy przeznaczyli na reklamy w tym sektorze 1,5 miliarda dolarów - o 18,7 procenta więcej w porównaniu z pierwszymi sześcioma miesiącami roku ubiegłego.

To mniej więcej tyle samo co wartość całego amerykańskiego rynku reklamy online w 2005 roku, gdy usługi finansowe stanowiły tutaj tylko 12 procent wydatków.

źródło: eMarketer

Dołącz do dyskusji: Usługi finansowe ważnym sektorem dla reklamy online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl