UPC zmienia ofertę i wprowadza telewizję cyfrową
UPC Polska planuje w maju wprowadzić telewizję cyfrową. Zaoferuje dekodery z HD i PVR (Personal Video Recorder), a także dekodery tylko nagrywarką. Już teraz zmienia logo i ofertę oraz rusza z wielką kampanią reklamową.
UPC Polska dostawca telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu oraz usług telefonicznych wprowadza nowe logo. Zmianom towarzyszy hasło "Dla wszystkich. To proste". Na II kwartał tego roku zapowiedziano uruchomienie telewizji cyfrowej.
- Przeprowadziliśmy badania i okazało się, że wiele nowych osób chce skorzystać z nowoczesnych usług telekomunikacyjnych, ale barierą jest obawa przed technologią i niezrozumiałym technicznym żargonem - powiedział wczoraj Simon Boyd, Prezes Zarządu UPC Polska.
Nowa marka i tożsamość jako pierwsze zostały wprowadzone na największym rynku UPC w Holandii. Teraz są wprowadzane w pozostałych krajach europejskich, w których UPC działa.
- Logo symbolizuje otwierający się pączek kwiatu, co podkreśla nasz rozwój w ostatnich latach - dodaje Jarosław Pijanowski, szef marketingu i sprzedaży UPC Polska.
Wprowadzaniu marki towarzyszy kampania reklamowa, która wystartowała wczoraj i potrwa przez miesiąc. W pierwszej fazie kampania obecna będzie w telewizji i internecie, a następnie włączony zostanie outdoor.
W ramach rebrandingu UPC Polska nastąpiły zmiany w pakietach telewizyjnym, internetowym i telefonicznym. Pijanowski zapowiedział, że to dopiero początek zmian. - Kolejnym etapem będzie wprowadzenie telewizji cyfrowej. Jako datę startu zakładamy maj 2008 roku.
W pakiecie zaoferowane zostaną dodatkowe kanały, których teraz jest około 60. Przewidziano kanały premium. Od razu będzie też telewizja wysokiej rozdzielczości HD, wideo na żądanie VOD, przewodnik po programach EPG oraz wideorekorder PVR. Usługa dostępna będzie najpierw w Warszawie, a docelowo we wszystkich miastach nadawania.
- Emisja poza Warszawą uzależniona jest od powodzenia projektu w stolicy - powiedział Pijanowski.
- Jestem pewny, że będą kolejne miasta jeszcze przed końcem tego
roku - dodał prezes UPC Polska Simon Boyd.
Wczoraj dowiedzieliśmy się, że UPC oferuje trzy nowe pakiety
internetowe: Internet Sprint o prędkości 2 Mb/s za 69 zł, Internet
Turbo o prędkości 4 Mb/s za 89 zł oraz Internet Ultra o prędkości
20 Mb/s. Ten ostatni jest obecnie najszybszą w Polsce ofertą dla
klientów indywidualnych, a jego cena wynosi 249 zł.
W tej chwili UPC ma 300 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do internetu i jest drugim po Telekomunikacji Polskiej dostawcą na rynku. W ciągu roku firma pozyskała blisko 100 tys. nowych abonentów.
- To efekt naszych ciągłych inwestycji w rozbudowę sieci, które sięgnęły ostatnio kilku milionów złotych - mówi Simon Boyd.
Konsekwencją zmiany jest likwidacja marki chello, uproszczenie nazw usług internetowych UPC oraz zmiana adresu strony www.chello.pl na www.upclive.pl. Zmieni się również domena adresów e-mailowych klientów z @chello.pl na @upcpoczta.pl.
Operator uruchamiając ofertę UPC Biuro (dla osób prowadzących firmy w domu) i UPC Biznes (dla małych firm), obejmujące szerokopasmowy dostęp do internetu oraz 2 linie telefoniczne niezależnie od wybranego pakietu, wchodzi w nowy sobie sektor B2B.
UPC ma 110 tys. abonentów usługi telefonicznej. Aby pozyskać nowych oferuje taryfę ryczałtową (Superprosta), która pozwala w ramach stałego abonamentu dzwonić bez ograniczeń na wszystkie numery stacjonarne.
W zasięgu sieci UPC Polska znajduje się ponad 1,9 miliona gospodarstw domowych w największych aglomeracjach miejskich: Warszawie, Trójmieście, Bydgoszczy, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie, Lublinie, Szczecinie, Opolu i Kielcach i wielu mniejszych miastach.
UPC Polska jest wiodącym dostawcą potrójnej usługi: telewizji kablowej, szerokopasmowego dostępu do internetu i usług telefonicznych. Firma jest częścią Liberty Global, Inc., międzynarodowego operatora telewizji kablowej, który oferuje zaawansowane usługi telewizyjne, głosowe i dostępu do internetu 16 milionom klientów w 17 krajach, głównie w Europie, ponadto w Japonii, Chile i Australii.
Dołącz do dyskusji: UPC zmienia ofertę i wprowadza telewizję cyfrową