„Ukryta prawda” liderem w 16-49. 42,8 mln zł z reklam
Jesienne odcinki „Ukrytej prawdy” oglądało średnio 1,34 mln osób. Paradokument dał TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i pierwsze w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 42,83 mln zł.
10. seria „Ukrytej prawdy” pokazywana była na antenie TVN w dni powszednie o godz. 17.00, w okresie od 1 września do 2 grudnia 2016 roku. Średnia widownia paradokumentu wyniosła 1,34 mln osób. Przełożyło się to na 13,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 18,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,35 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W minionym sezonie ratingowym hitem był odcinek scripted-docu pokazany 4 listopada br. Przed telewizorami zgromadził on 1,66 mln oglądających.
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
|||
04-11-2016 |
16:59:51 |
17:56:23 |
1 661 245 |
14,54% |
01-12-2016 |
17:00:01 |
17:56:29 |
1 632 074 |
13,07% |
05-10-2016 |
16:59:54 |
17:56:03 |
1 621 523 |
14,57% |
TVN w paśmie emisji „Ukrytej prawdy” był drugi w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie była TVP1, emitująca wówczas gł. „Teleexpress” i teleturniej „Jaka to melodia?”, co dało jej 21,99 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął Polsat („Gliniarze”; 12,44 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Tylko z tobą”; 5,20 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 lat. Z kolei w grupie 16-49 zdecydowanym liderem był TVN, a dalej uplasowały się: Polsat, Jedynka i Dwójka.
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP1 |
2 226 664 |
21,99% |
457 701 |
12,92% |
913 886 |
16,88% |
TVN - Ukryta prawda 10 |
1 342 730 |
13,26% |
642 846 |
18,14% |
885 269 |
16,35% |
Polsat |
1 260 120 |
12,44% |
458 748 |
12,95% |
718 601 |
13,27% |
TVP2 |
526 904 |
5,20% |
150 210 |
4,24% |
241 127 |
4,45% |
Sumaryczne wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków paradokumentu wyniosły 42,83 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
„Szpital” to realizowany w Krakowie serial z gatunku scripted-docu, pokazujący pracę szpitalnego oddziału ratunkowego. W każdym odcinku prezentowane są dwie historie pacjentów z innymi chorobami i problemami życiowymi. Poza amatorami w produkcji grają również aktorzy z teatrów. Za produkcję odpowiada samodzielnie stacja TVN.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.
Dołącz do dyskusji: „Ukryta prawda” liderem w 16-49. 42,8 mln zł z reklam