UKE: TPSA lepiej realizuje usługi powszechnej
Telekomunikacja Polska (TPSA) w I połowie 2009 r. lepiej niż przed rokiem wywiązywała się z obowiązku wykonywania tzw. usługi powszechnej, poinformował Urząd Komunikacji Elektronicznej (UKE). TPSA nadal nie osiągnęła jednak wszystkich, wyznaczonych przez regulatora, wskaźników.
"Analiza wskaźników dostarczonych przez Telekomunikację Polską SA za pierwsze półrocze 2009 r. wykazała, że spółka lepiej niż w ubiegłym roku wywiązuje się z obowiązku świadczenia usługi powszechnej. Poprawiła się większość wskaźników dotyczących jakości usługi powszechnej. Natomiast TP nadal nie osiągnęła zakładanych na ten rok wskaźników dotyczących czasu oczekiwania na przyłączenie do sieci i usunięcie uszkodzenia" - czytamy w komunikacie UKE.
Usługa powszechna to zestaw usług telekomunikacyjnych, jakie powinny być dostępne wszystkim użytkownikom końcowym stacjonarnych publicznych sieci telefonicznych na terytorium Polski, z zachowaniem wymaganej jakości i po przystępnej cenie.
Dołącz do dyskusji: UKE: TPSA lepiej realizuje usługi powszechnej