SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ugotowani” hitem TVN. Będzie kolejna edycja reality-show

11. sezon programu „Ugotowani” oglądało średnio 1,51 mln widzów, o 130 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie ub.r. TVN w czasie emisji reality-show był wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 10,92 mln zł. Kolejna edycja programu pojawi się wiosną 2017 roku.

fot. tvn fot. tvn

Jedenastą serię „Ugotowanych” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 18.00, w okresie od 11 września do 27 listopada br. Średnia widownia reality-show wyniosła 1,51 mln osób, co przełożyło się na 11,01 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,80 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów miał finałowy odcinek serii, który przyciągnął przed ekrany 1,88 mln oglądających.

Dane dzięki uprzejmości TVN

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

AMR

SHR %

2016-09-11

941 785

9,60%

420 920

11,40%

2016-09-18

1 433 700

11,30%

653 166

13,90%

2016-09-25

1 259 125

10,50%

636 169

13,80%

2016-10-02

1 348 171

10,90%

753 020

15,90%

2016-10-09

1 715 503

12,60%

889 875

17,10%

2016-10-16

1 616 603

11,20%

834 474

15,00%

2016-10-23

1 591 161

11,30%

848 916

16,00%

2016-10-30

1 618 919

11,00%

845 833

14,60%

2016-11-06

1 600 464

10,40%

776 898

12,80%

2016-11-13

1 717 588

10,90%

834 330

13,80%

2016-11-20

1 408 557

9,50%

713 388

12,80%

2016-11-27

1 883 305

12,40%

1 007 013

17,00%

Średnio:

1 512 143

11,00%

768 334

14,60%

Względem analogicznego okresu ub.r. „Ugotowani” zyskali 130 tys. widzów. Pokazane wówczas odcinki dziewiątej edycji reality-show oglądało średnio 1,38 mln widzów, co przełożyło się na 9,74 proc. udziału w 4+ i 13,10 proc. w 16-49.

Wzrost widowni, wynoszący 110 tys. osób, nastąpił również w porównaniu do 10. edycji programu, pokazywanej wiosną br. Te odcinki miały średnio 1,40 mln oglądających (ich udziały kształtowały się odpowiednio na poziomie 10,59 proc. i 14,18 proc).

TVN w czasie emisji „Ugotowanych 11” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”.  Liderem był Polsat, nadający wówczas „Nasz nowy dom”, „Chłopaki do wzięcia”, „Dwoje we troje” oraz „Wydarzenia”, co dało mu 14,95 proc. udziału. Trzecia była TVP2 (gł. „Panorama”, „Sport” i „Pogoda”; 9,53 proc.), a czwarta - TVP1 (różne audycje, w tym „Zatrzymaj chwile” i „Jaka to melodia?”; 9,26 proc.).
Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

Polsat

2 053 923

14,95%

859 134

16,30%

1 239 926

15,77%

TVN - Ugotowani 11

1 512 143

11,01%

768 334

14,58%

1 006 036

12,80%

TVP2

1 309 819

9,53%

334 441

6,34%

618 302

7,87%

TVP1

1 271 814

9,26%

218 750

4,15%

483 608

6,15%

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach 11. serii formatu wyniosły 10,92 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Właśnie trwają prace nad 12. edycją „Ugotowanych”, którą na antenie TVN będzie można oglądać wiosną 2017 roku.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w październiku br. wyniósł 11,30 proc.

Dołącz do dyskusji: „Ugotowani” hitem TVN. Będzie kolejna edycja reality-show

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lalo
Uwielbiam ten program.Niezła rozrywka :)
0 0
odpowiedź