SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udany start "Dziennika"

W ciągu pierwszych dwóch tygodni "Dziennik" osiągnął średnią sprzedaż przekraczającą poziom 200 000 egzemplarzy.

'Dziennik', którego pierwszy numer ukazał się 18 kwietnia, osiągnął w ciągu pierwszych dwóch tygodni obecności na rynku średnią sprzedaż znacznie przekraczającą poziom 200 tysięcy egzemplarzy- poinformował w komunikacie prasowym wydawca gazety koncern Axel Springer Polska (ASP).

- "Dziennik" osiągnął wynik, który znacznie przekracza nasze pierwotne oczekiwania i założenia biznes planu tego ambitnego przedsięwzięcia wydawniczego. Wiele wskazuje na to, że uda nam się ponownie poszerzyć rynek i pozyskać nowych czytelników dla prasy codziennej" - stwierdził Florian Fels, prezes Axel Springer Polska.

Wcześniej  prezes Axel Springer zakładał, iż „Dziennik” będzie się sprzedawał na stabilnym poziomie 150 tys. Egzemplarzy.

- Pierwsze tygodnie i liczne odwołania innych mediów do naszych publikacji wyraźnie pokazują, iż stworzyliśmy medium, które będzie miało wkład w kształtowanie opinii publicznej w Polsce. Już teraz szerokim echem w życiu politycznym kraju odbiły się m.in. publikacje o pośle Piskorskim czy ministrze Wiecheckim - mówi Robert Krasowski, redaktor naczelny "Dziennika".

A jak Państwa zdaniem będą wyglądały dalsze losy gazety koncernu ASP. Czy "Dziennik" zdoła jeszcze poprawić swoją sprzedaż?

Dołącz do dyskusji: Udany start "Dziennika"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl