SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Udana promocja MasterCard

Imponujący wynik promocji konsumenckiej MasterCard

W loterii zorganizowanej przez przedstawicielstwo MasterCard Europe w Polsce wzięło udział ponad 130% więcej osób niż w 2003 roku - poinformowano w komunikacie prasowym.

W ostatnich dniach lutego, karta płatnicza o wartości 100 000 zł - główna nagroda świątecznej loterii MasterCard - trafiła w ręce zwycięzcy.

Wśród osób, które w dniach od 1 listopada do 31 grudnia 2004 roku dokonały zakupu za minimalną kwotę 100 złotych, przy użyciu kart MasterCard®, MasterCard Electronic® lub Maestro®, rozlosowano nagrody. Wręczenia karty o wartości 100 000 zł dokonano podczas specjalnego wydarzenia, w którym uczestniczyli przedstawiciele organizacji MasterCard oraz banku BISE - wydawcy karty płatniczej, którą posłużył się zwycięzca loterii. W promocji rozlosowano również  50 talonów o wartości 800 zł na zakupy w wybranych sklepach sieci Campus oraz 25 kamer cyfrowych Sony.

Sezonowe promocje MasterCard, organizowane regularnie od kilku lat, adresowane są do posiadaczy kart płatniczych ze znakiem akceptacji systemu MasterCard oraz ich potencjalnych użytkowników. Celem promocji jest zarówno zwiększenie liczby transakcji niebankomatowych dokonywanych kartami MasterCard®, MasterCard Electronic® i Maestro®, jak i popularyzowanie używania samych kart płatniczych.

Promocji konsumenckiej towarzyszyła kampania w mediach zaadaptowana na polski rynek przez agencję reklamową McCann-Erickson, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Reklamy pojawiały się w poczytnych tygodnikach, w telewizji, radiu oraz w najbardziej popularnych serwisach internetowych.

Promocja została dodatkowo wsparta aktywnością w kinach sieci Ciema City w 11 największych miastach Polski. W holach kin widoczne były materiały promocyjne MasterCard - niestandardowe narzuty na kanapy i fotele, plakaty informujące o loterii, standy z ulotkami wyeksponowane przy kasach oraz ławkach ustawionych obok kanap. Podczas weekendów wsparciem akcji były hostessy udzielające informacji o zasadach loterii i zachęcające do udziału w niej.

Dołącz do dyskusji: Udana promocja MasterCard

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl