Tytus, Romek i A`Tomek reklamują swoje oryginalne wydania (wideo)
W telewizji startuje kampania reklamująca oryginalne wydania komiksów "Tytus, Romek i A'Tomek". W animowanym spocie występują sami bohaterowie tej serii.
Rozpoczęta właśnie w telewizji kampania komiksów "Tytus, Romek i A'Tomek" promuje oryginalne wydania 25 ksiąg tej serii, które wprowadza do sprzedaży wydawnictwo Prószyński Media. Animowany spot z udziałem tytułowych bohaterów informuje, że kolejne części ich przygód będą co dwa tygodnie publikowane w formie, w jakiej stworzył je od lat 60. Henryk Jerzy Chmielewski, bardziej znany jako Papcio Chmiel. Obecne wydanie zostanie uzupełnione o drzewo genealogiczne Tytusa oraz historię jego narodzin z plamy tuszu.
Akcja od 26 lutego prowadzona jest w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych, obejmując również serwis internetowy www.tytus.pl. Kreację kampanii przygotowało wydawnictwo Prószyński Media, natomiast zakupem mediów zajął się do mediowy Media On.
Dołącz do dyskusji: Tytus, Romek i A`Tomek reklamują swoje oryginalne wydania (wideo)