SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Typowanie z Carlsbergiem

Kolejna interaktywna atrakcja Carlsberga

PiłCarlski serwis internetowy www.carlsberg.pl uruchomiony specjalnie dla kibiców poszerzony został o kolejną interaktywną atrakcję.

W maju ruszył nowy konkurs pt. Typowanie. Uczestnicy typują wyniki piłCarlskich spotkań EURO 2004TM, a Ci którzy zrobią to najtrafniej zostaną nagrodzeni. Do udziału w TYPOWANIU można dołączyć również w czasie trwania Mistrzostw, warto jednak obstawiać wszystkie mecze, bo wtedy szansa na wygraną jest większa.

Dla ponad 1000 najlepiej typujących Carlsberg przygotował firmowe piłCarlskie gadżety: dmuchane kanapy, torby, gwizdki i smycze. Po pierwszym meczu dostępny będzie ranking punktacji, który umożliwi stałe kontrolowanie liczby zdobytych punktów i miejsce gracza w rankingu. Szczegółowe zasady typowania i punktacji znajdują się na stronie www.carlsberg.pl.

Internet jest narzędziem świetnie dopasowanym do grupy docelowej Carlsberga - mówi Anna Hejneman, lider wirtualnych projektów Carlsberga. Dlatego wykazujemy dużą aktywność na tym polu, zwłaszcza ze względu na działania zawiązane z EURO 2004TM i status Carlsberga jako oficjalnego sponsora Mistrzostw.

Do 13 czerwca trwała będzie pierwsza, trzytygodniowa kampania internetowa Carlsberga. Bannery reklamowe obecne są m.in. w portalach Gadu - Gadu, Tlen, Interia.pl i na oficjalnej stronie PZPN. W ramach kampanii planowanych jest ponad 1 600 000 odsłon bannerów.

Dołącz do dyskusji: Typowanie z Carlsbergiem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl