SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tylko “Zwierciadło” i “Avanti” zyskują wśród pism luksusowych

Większość luksusowych miesięczników dla kobiet zanotowało we wrześniu br. spadki sprzedaży, najwięcej straciła “Pani”. Miesiąc ze wzrostami zakończyły jedynie “Zwierciadło” i “Avanti”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” (Wydawnictwo Bauer) we wrześniu br. wyniosła 257 665 egz., czyli o 6,65 proc. mniej niż we wrześniu ub.r. Mimo spadku tytuł ten pozostał liderem zestawienia.

Drugie miejsce zajął magazyn shoppingowy “Avanti” (Agora SA) z wynikiem na poziomie 219 153 egz. i wzrostem wynoszącym 7,71 proc. Podium zamyka “Joy” (Marquard Media Polska), której sprzedaż ogółem spadła o 11,04 proc. do 146 728 egz.

Największy spadek sprzedaży ogółem we wrześniu br. odnotował zajmujący piąte miejsce magazyn "Pani" (Wydawnictwo Bauer), którego wynik poszedł w dół o 22,78 proc. i wyniósł 108 164 egz.

Najwięcej zyskał miesięcznik "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło). Zanotował on w dziewiątym miesiącu br. sprzedaż na poziomie 91 014 egz., o 7,79 proc. wyższą niż rok wcześniej.

Wirtualnemedia.pl wrzesień
ZKDP 2011 2010
Tytuł Sprzedaż ogółem
Twój Styl 257 665 276 033
Avanti 219 153 203 470
Joy 146 728 164 935
Cosmopolitan 117 475 135 045
Pani 108 164 140 071
Glamour 103 421 113 232
In Style - Edycja Polska 98 607 113 189
Zwierciadło 91 014 84 433
Hot Moda & Shopping 86 215 97 519
Elle 75 224 85 830
Uroda 52 854 56 263
Shape 27 051 38 196
Sukces 12 525 24 258


We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. największy wzrost sprzedaży, wynoszący aż 58,61 proc. zanotowało “Avanti”, (jego wrześniowy numer kosztował normalnie 4,50 zł, a wydanie z sierpnia miało też mutację za 5,50 zł). Z kolei najwięcej straciło “Zwierciadło” (11,07 proc.). 

Wirtualnemedia.pl 2011
ZKDP wrzesień sierpień
Tytuł Sprzedaż ogółem
Twój Styl 257 665 230 710
Avanti 219 153 138 168
Joy 146 728 158 877
Cosmopolitan 117 475 114 511
Pani 108 164 120 188
Glamour 103 421 108 406
In Style - Edycja Polska 98 607 93 205
Zwierciadło 91 014 102 339
Hot Moda & Shopping 86 215 -
Elle 75 224 72 794
Uroda 52 854 54 549
Shape 27 051 23 406
Sukces 12 525 -


 

Dołącz do dyskusji: Tylko “Zwierciadło” i “Avanti” zyskują wśród pism luksusowych

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dociekliwy
autor tekstu chyba ma drugi etat w twoim stylu bo w zeszlym miesiacu tez twierdzil ze sprzedaz TS rosnie a nie spada. a spada.
0 0
odpowiedź
User
rydek
Prowadzę salonik prasowy, sprzedaż miesięczna prasy około 13000 czyli nie mało. Po przeanalizowaniu przedstawionych tu zestawień sprzedaży doszedłem do wniosku, że z moimi klientami jest coś nie tak bo procentowy udział w sprzedaży tytułów mam zgoła inny niż na zestawianiu. Kto na tej samej półce kładzie Twój Styl i Avanti? Avanti to można porównywać z Hot. Może i Twój Styl ma najwyższą sprzedaż cóż z tego jak na jeden egz przypada na 100% mniej czytelników niż w przypadku innych tytułów. Główne miejsce sprzedaży to EMPIK i kupowany jest raczej z powodów snobistycznych. Sprzedaż po za EMPIKIEM to margines. PA
0 0
odpowiedź