SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Tylko muzyka 2”: 3,3 mln widzów, 39 mln zł z reklam

Drugą edycję programu „Tylko muzyka. Must be the music” oglądało w Polsacie średnio 3,32 mln widzów, znacznie podnosząc wyniki niedzielnego pasma. Wpływy reklamowe wyniosły 39 mln zł.

Udział talent-show Polsatu w grupie wszystkich widzów wyniósł 20,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. Dało to stacji drugie miejsce w rynku tuż za telewizją TVN, nadającą w tym czasie głównie “Taniec z gwiazdami” z udziałem na poziomie 21,80 proc. Za Polsatem uplasowały się natomiast TVP 1 (“Pogoda”, “Życie nad rozlewiskiem”, filmy; 16,65 proc.) oraz TVP 2 (11,14 proc.; „Kabaretowy Klub Dwójki”, “Czas honoru”; 11,14).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 Polsat zanotował udział wynoszący aż 27,38 proc., dzięki czemu był zdecydowanym liderem rynku. TVN zanotował wynik gorszy o ok. 10 pkt. proc. (17,46 proc.), udział Jedynki to 13,07 proc., a Dwójki - 10,64 proc.

>>> Maciej Czaczyk wygrał “Tylko muzykę” (fotogaleria)

Druga edycja “Tylko muzyki” miała o 100 tys. widzów mniej niż pierwsza emitowana wiosną br. w soboty o 20.00, którą śledziło 3,42 mln osób przy udziale na poziomie odpowiednio 22,50 proc. i 27,39 proc. (więcej na ten temat). Program podniósł jednak wyniki niedzielnego pasma w porównaniu do zeszłej jesieni, gdy Polsat miał 2,24 mln widzów, a jego udział wynosił raptem 14,13 proc. i 18,13 proc.

Cennikowe wpływy reklamowe z 10 odcinków formatu wyniosły 39,2 mln zł. To więcej niż przy pierwszej odsłonie muzycznego show, która z reklam przyniosła tylko 25,6 mln zł (dane netto, bez rabatów). Dane telemetryczne pokazują, że program śledziły głównie kobiety, widzowie w wieku 25-54 lata, mieszkańcy wsi i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim.

Głosami widzów Polsatu zwycięzcą “Tylko muzyki 2” został 17-letni Maciej Czaczyk. Otrzymał on czek na 100 tys. złotych oraz możliwość występu na koncercie sylwestrowym Polsatu (dowiedz się więcej).

Trzecią edycją talent-show Polsat planuje nadać wiosną 2012 roku. Jeszcze w tym miesiącu wystartują precastingi do niej (więcej na ten temat).

Program "Tylko muzyka. Must be the music” jest realizowany na licencji amerykańskiej firmy Shine International, należącej do Ruperta Murdocha. Polskim producentem wykonawczym formatu jest Intergalatic.


Widownia “Tylko muzyki 2” odcinek po odcinku

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
04-09-2011 3 508 732 22,70% 28,35%
11-09-2011 3 142 674 20,51% 26,55%
18-09-2011 3 268 108 20,76% 28,24%
25-09-2011 3 469 645 21,56% 30,48%
02-10-2011 3 126 371 19,51% 26,49%
09-10-2011 3 350 303 19,55% 25,85%
16-10-2011 3 374 828 20,69% 27,47%
23-10-2011 3 224 750 19,49% 26,39%
30-10-2011 2 925 255 17,88% 23,61%
06-11-2011 3 693 609 23,14% 29,78%
Średnia 3 321 501 20,63% 27,38%


Oglądalność konkurencji w czasie emisji show

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVN 3 511 610 21,80% 17,46%
Polsat 3 321 501 20,63% 27,38%
TVP 1 2 683 188 16,65% 13,07%
TVP 2 1 794 990 11,14% 10,64%


Profil widowni “Tylko muzyki”

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 45,41% 94
Kobiety 54,59% 105
Wiek  4-9 2,76% 47
 10-15 6,36% 94
16 - 19 5,16% 92
20 - 24 5,17% 66
25 - 29 10,13% 114
30 - 34 10,25% 124
35 - 39 9,78% 133
40 - 44 9,81% 153
45 - 49 9,31% 135
50 - 54 11,54% 143
55 - 59 6,48% 84
60 13,23% 66
Wlk. miasta Wieś 43,17% 110
< 50 tys. 23,92% 99
50-100 tys. 7,53% 88
100-200 tys. 10,19% 126
> 200 tys. 15,19% 75
Zawód Top management 10,69% 123
Pracownicy średniego szczebla 16,91% 113
Pracownicy fizyczni i rolnicy 25,93% 130
Emeryci 19,74% 77
Inni 26,72% 87
Wykształcenie Podstawowe 48,47% 107
Średnie 30,84% 104
Wyższe 11,58% 92
Inne 9,12% 72


 

Dołącz do dyskusji: “Tylko muzyka 2”: 3,3 mln widzów, 39 mln zł z reklam

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
...
Audience Measurement i wszystko jasne o jakieś 700 - tyś zawyżone...
0 0
odpowiedź
User
tysiak
młodzi i kreatywni wybrali POLSAT a starsze babcie i dziadki oglądali sobie gibających sie we wszystkich kierunkach tancerzy na TVN
0 0
odpowiedź
User
owa
tylko komercja zostawiają uczestników na głebokiej wodzie zero zapewnionej nagranej płyty zero promocji zero koncertów bo zaraz trzeba robić 3 edycje zwyciezcy sie nie liczą bo najważniejsze są reklamy zał telewizje sie konczą bez te reklamy coraz mniej ludzi oglada tv
0 0
odpowiedź