Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży
W lutym 2014 roku pozycja lidera sprzedaży wśród pism młodzieżowych należała do dwutygodnika „Bravo”, który zanotował jednak największy spadek w zestawieniu. Z kolei jedynym wzrostem pochwalić się mógł „Fun Club”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem będącego liderem zestawienia dwutygodnika „Bravo” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku wyniosła 120 931 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca 2013 roku pismo to zanotowało największy spadek w zestawieniu, wynoszący 25,73 proc.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Na drugie miejsce z trzeciego awansował magazyn „Fun Club” (Wydawnictwo Bauer), którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 17,39 proc. do poziomu 71 760 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.
Z kolei na ostatnią lokatę podium spadł, również wydawany przez Wydawnictwo Bauer, miesięcznik „Bravo Girl”. Jego wynik zmalał w ciągu roku o 21,55 proc. do 62 417 egz.
Natomiast czwarte miejsce zajął „Twist” (Wydawnictwo Bauer). Sprzedaż ogółem tego magazynu zmniejszyła się o 0,07 proc. i wyniosła 54 212 egz.
ZKDP |
luty |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
179 927 |
120 931 |
120 931 |
219 904 |
162 830 |
162 830 |
Fun Club |
104 986 |
71 760 |
71 760 |
109 949 |
61 132 |
61 132 |
Bravo Girl |
99 925 |
62 417 |
62 417 |
114 885 |
79 561 |
79 561 |
Twist |
99 945 |
54 212 |
54 212 |
109 984 |
54 248 |
54 248 |
W lutym 2014 roku w porównaniu do stycznia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 21,59 proc.) pochwalić się mógł „Twist”. Natomiast najwięcej stracił tutaj miesięcznik „Bravo Girl” - było to 3,66 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Bravo |
179 927 |
120 931 |
120 931 |
185 964 |
121 551 |
121 551 |
Fun Club |
104 986 |
71 760 |
71 760 |
104 889 |
66 473 |
66 473 |
Bravo Girl |
99 925 |
62 417 |
62 417 |
99 957 |
64 790 |
64 790 |
Twist |
99 945 |
54 212 |
54 212 |
99 987 |
44 585 |
44 585 |
Dołącz do dyskusji: Tylko „Fun Club” na plusie wśród pism młodzieżowych. „Bravo” liderem sprzedaży