Tylko 11 proc. konsumentów płaci za media w sieci
Zaledwie 11 proc. konsumentów płaci za treści medialne umieszczane w internecie.
Tak wynika z badania przeprowadzonego przez agencję YouGov na zlecenie firmy KPMG. Jednocześnie spośród 89 proc. respondentów, którzy nie płacą za tego typu treści, tylko 11 proc. rozważa taką możliwość w ciągu najbliższych dwunastu miesięcy.
28 proc. konsumentów przyznało, że w czasach kryzysu zredukowało swoje wydatki na tradycyjne gazety i czasopisma, zamiast tego kierując się do darmowych źródeł w internecie. Koniec recesji wcale nie będzie oznaczał powrotu do wcześniejszych nawyków, gdyż deklaruje to tylko 3 proc. badanych z tej grupy.
Z kolei spośród respondentów, którzy płacą za treści medialne online, 21 proc. płaci za oglądanie telewizji w sieci, 19 proc. za filmy w trybie on-demand, 17 proc. za muzykę, a jedynie 7 proc. za dostęp do internetowych wersji gazet i czasopism.
źródło: New Media Age
Dołącz do dyskusji: Tylko 11 proc. konsumentów płaci za media w sieci