SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Tydzień w tv reklamie: ponad 200 mln zł, Polsat przed TVN

W drugim tygodniu br. cennikowo na reklamę telewizyjną wydano 213 mln zł. Wśród nadawców największe wpływy osiągnęły Polsat i TVN.

Z danych AGB Nielsen Media Research wynika, że w drugim tygodniu stycznia cennikowe wydatki reklamowe w telewizji były o prawie 30 mln zł wyższe niż w pierwszym tygodniu (zobacz dokładne dane z tego okresu). Niezmiennie zdecydowanie najwięcej przeznaczono na reklamy leków i produktów zdrowotnych. Wydatki na reklamy tych artykułów oraz żywności wzrosły w skali tygodnia po ok. 9 mln zł.

Tydzień w reklamie telewizyjnej (9-15 stycznia 2012)
sektor cennikowe wydatki udział proc.
Produkty zdrowotne, leki 70 120 012,65 zł 32,91
Żywność 36 466 062,10 zł 17,12
Rozrywka, kultura 22 152 482,45 zł 10,4
Telekomunikacja 19 245 965,00 zł 9,03
Środki osobistej pielęgnacji ciała 15 626 358,10 zł 7,33
Finanse 13 029 626,20 zł 6,12
Motoryzacja, transport 12 620 868,00 zł 5,92
Domowe środki czystości 8 060 243,20 zł 3,78
Sprzedaż 5 709 392,10 zł 2,68
Usługi 3 424 622,10 zł 1,61
Produkty dla dzieci 2 980 789,00 zł 1,4
Wyposażenie domu i biura 2 461 416,00 zł 1,16
Produkty dla zwierząt 396 236,00 zł 0,19
Budownictwo 4 600,00 zł 0
Inne 703 750,00 zł 0,33
Razem: 213 063 212,40 zł


Wśród stacji telewizyjnych największe wpływy reklamowe osiągnął Polsat, który zarobił z reklam prawie 5 mln więcej niż tydzień wcześniej. Dzięki temu wyprzedził TVN, którego przychody reklamowe wzrosły w skali tygodnia o 1,5 mln zł. 

Tydzień w reklamie telewizyjnej (9-15 stycznia 2012)
stacja cennikowe wpływy udział proc.
Polsat 34 156 645,00 zł 16,03
TVN 30 989 540,00 zł 14,54
TVP1 18 830 490,00 zł 8,84
TVP2 13 001 735,00 zł 6,10
Discovery 6 028 070,00 zł 2,83
AXN 5 759 350,00 zł 2,70
TLC 4 780 520,00 zł 2,24
TVN24 4 545 585,00 zł 2,13
VIVA Polska 4 502 220,00 zł 2,11
TV4 4 395 895,00 zł 2,06
Polo TV 3 435 760,00 zł 1,61
TV Puls 3 372 510,00 zł 1,58
National Geographic 3 370 100,00 zł 1,58
Discovery Science 3 204 175,00 zł 1,50
TVN7 3 164 870,00 zł 1,49
Discovery World 3 152 235,00 zł 1,48
Comedy Central 2 914 705,00 zł 1,37
Polsat2 2 751 630,00 zł 1,29
TVP INFO 2 648 960,00 zł 1,24
Disney XD 2 561 475,00 zł 1,20


 

Dołącz do dyskusji: Tydzień w tv reklamie: ponad 200 mln zł, Polsat przed TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl