SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Twoje życie. Twój Olympus.'

Olympus Polska z dniem 4 listopada rozpoczął kampanię wizerunkową aparatu Olympus mju 750 pod hasłem 'Twoje życie. Twój Olympus'.

Kampania potrwa do 25 grudnia br., będzie obecna na 655 nośnikach typu Citylight zlokalizowanych w Krakowie, Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Szczecinie, Trójmieście, Wrocławiu. Uzupełnieniem kampanii będą spoty w TVN, reklama prasowa  (tygodniki opinii, prasa lifestyle, prasa  branżowa) oraz materiały POS.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Springer&Jakoby.

Media zaplanował i kupił dom mediowy  Brand Connection.

     

„Celem kampanii reklamowej prowadzonej pod hasłem „Twoje życie. Twój Olympus” jest zbudowanie wizerunku aparatu mju 750 jako propozycji cyfrowego aparatu kompaktowego dla każdego. Stylowe wzornictwo, wyjątkowa sprawność obiektywu zoom, technologia BrightCapture, ergonomiczna obsługa, wysoka jakość obrazu oraz podwójna stabilizacja w modelu µ 750 tworzą imponujące połączenie. Jesteśmy przekonani, że mju 750 spotka się z gorącym przyjęciem klientów” – mówi Monika Maciejewska, kierownik marketingu Działu Systemów Obrazowania firmy Olympus Polska.

Dołącz do dyskusji: 'Twoje życie. Twój Olympus.'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl