„Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Women’s Health” na podium
W kwietniu br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych znalazł się „Twój Styl”. Największy wzrost w zestawieniu odnotowało „Avanti”, zaś najwięcej stracił „Glamour”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w kwietniu 2015 roku wyniosła 218 034 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do kwietnia 2014 roku pismo to zanotowało wzrost o 0,02 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciej na drugą pozycję awansował shoppingowy miesięcznik „Avanti” (Agora). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym miesiącu uplasowała się na poziomie 116 556 egz., po największym wzroście w zestawieniu wynoszącym 37,02 proc.
Na trzecim miejscu znalazł się magazyn „Women’s Health” (Motor-Presse Polska), który od marca br. jest miesięcznikiem, a wcześniej był on dwumiesięcznikiem. Sprzedaż ogółem jego kwietniowego wydania wyniosła 85 540 egz. Dla porównania, wydanie styczniowo-lutowe „Women’s Health” miało wynik na poziomie 99 449 egz.
Ukazujące się od listopada ub.r. pismo „Uroda Życia” (Edipresse Polska) uplasowało się na szóstym miejscu z wynikiem na poziomie 69 694 egz.
Z kolei najwięcej - 27,60 proc. - stracił miesięcznik „Glamour” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 53 527 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca szóstego na dziesiąte.
Wirtualnemedia.pl |
kwiecień |
|||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||
Tytuł |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
219 430 |
218 034 |
219 358 |
217 996 |
Avanti |
116 914 |
116 556 |
85 430 |
85 064 |
Women’s Health |
85 540 |
85 540 |
- |
- |
Cosmopolitan |
82 110 |
82 110 |
90 254 |
90 254 |
Zwierciadło |
73 390 |
72 375 |
66 718 |
66 718 |
Uroda Życia |
70 894 |
69 694 |
- |
- |
Wysokie Obcasy Extra |
78 386 |
69 233 |
81 357 |
75 485 |
Pani |
67 894 |
67 694 |
69 017 |
68 859 |
Joy |
67 926 |
61 806 |
80 598 |
80 598 |
Glamour |
53 257 |
53 257 |
73 560 |
73 560 |
Hot Moda |
47 413 |
47 413 |
60 830 |
60 830 |
Elle |
46 026 |
44 026 |
55 562 |
53 462 |
In Style - Edycja Polska |
38 872 |
38 872 |
98 565 |
38 565 |
Harpers Bazaar |
24 918 |
24 918 |
28 120 |
28 120 |
Shape |
21 031 |
21 031 |
22 342 |
22 342 |
W kwietniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 12,22 proc.) pochwalić się mogła „Uroda Życia” (Edipresse Polska). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Joy” (Marquard Media Polska) - było to 29,11 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||
ZKDP |
kwiecień |
marzec |
||
Tytuł |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
219 430 |
218 034 |
211 748 |
210 395 |
Avanti |
116 914 |
116 556 |
122 110 |
121 760 |
Women’s Health |
85 540 |
85 540 |
79 525 |
79 525 |
Cosmopolitan |
82 110 |
82 110 |
84 309 |
84 309 |
Zwierciadło |
73 390 |
72 375 |
83 937 |
82 937 |
Uroda Życia |
70 894 |
69 694 |
62 107 |
62 107 |
Wysokie Obcasy Extra |
78 386 |
69 233 |
75 982 |
67 857 |
Pani |
67 894 |
67 694 |
65 804 |
65 604 |
Joy |
67 926 |
61 806 |
87 187 |
87 187 |
Glamour |
53 257 |
53 257 |
74 247 |
74 247 |
Hot Moda |
47 413 |
47 413 |
59 842 |
59 842 |
Elle |
46 026 |
44 026 |
52 319 |
50 319 |
In Style - Edycja Polska |
38 872 |
38 872 |
39 663 |
39 663 |
Harpers Bazaar |
24 918 |
24 918 |
25 843 |
25 843 |
Shape |
21 031 |
21 031 |
27 840 |
27 840 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” na czele miesięczników luksusowych. „Women’s Health” na podium