„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych. „In Style” ostro w dół
W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych umocnił się „Twój Styl”. Jedyny wzrost w zestawieniu odnotował „Shape”, zaś najwięcej stracił magazyn „InStyle”.
Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 179 967 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lutego 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 5,77 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga pozycja należała do miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmalała o 2,44 proc. i wyniosła 78 531 egz.
Trzecia lokata przypadła miesięcznikowi shoppingowemu „Avanti” (Agora), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 10,41 proc. i wyniósł 75 701 egz.
Tuż za podium znalazł się nowy magazyn „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 75 569 egz. Tytuł ten ukazuje się od listopada ub.r.
Jedyny wzrost udziału odnotował „Shape” (również Marquard Media Polska), który zajął jednak ostatnie miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 14,83 proc. do 24 427 egz.
Z kolei najwięcej - 14,08 proc. - stracił miesięcznik „In Style” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 40 833 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dziewiątego na jedenaste.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 965 |
181 319 |
179 967 |
300 977 |
192 218 |
190 979 |
Joy |
155 000 |
78 531 |
78 531 |
160 000 |
90 496 |
80 496 |
Avanti |
145 000 |
76 044 |
75 701 |
143 300 |
84 860 |
84 494 |
Uroda Życia |
178 137 |
75 569 |
75 569 |
- |
- |
- |
Cosmopolitan |
160 000 |
75 368 |
75 308 |
160 000 |
79 331 |
79 331 |
Zwierciadło |
153 000 |
71 872 |
71 872 |
133 000 |
79 606 |
79 606 |
Pani |
139 983 |
71 617 |
71 417 |
139 999 |
76 899 |
76 685 |
Glamour |
138 926 |
67 921 |
67 921 |
165 370 |
68 777 |
68 777 |
Wysokie Obcasy Extra |
126 000 |
70 467 |
61 585 |
- |
- |
- |
Elle |
100 000 |
47 344 |
45 344 |
110 000 |
54 759 |
52 759 |
In Style - Edycja Polska |
85 000 |
40 833 |
40 833 |
105 000 |
47 523 |
47 523 |
Shape |
40 000 |
24 427 |
24 427 |
38 000 |
21 273 |
21 273 |
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 41,15 proc.) pochwalić się mógł „Shape” (Marquard Media Polska). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Twój Styl” - było to 16,81 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Twój Styl |
289 965 |
181 319 |
179 967 |
289 967 |
218 272 |
216 322 |
Joy |
155 000 |
78 531 |
78 531 |
154 000 |
70 772 |
70 772 |
Avanti |
145 000 |
76 044 |
75 701 |
150 100 |
80 088 |
79 729 |
Uroda Życia |
178 137 |
75 569 |
75 569 |
186 350 |
65 553 |
65 553 |
Cosmopolitan |
160 000 |
75 368 |
75 308 |
160 000 |
69 185 |
69 185 |
Zwierciadło |
153 000 |
71 872 |
71 872 |
140 000 |
73 048 |
73 048 |
Pani |
139 983 |
71 617 |
71 417 |
139 985 |
80 734 |
80 584 |
Glamour |
138 926 |
67 921 |
67 921 |
100 000 |
65 632 |
65 632 |
Wysokie Obcasy Extra |
126 000 |
70 467 |
61 585 |
130 000 |
72 599 |
67 932 |
Elle |
100 000 |
47 344 |
45 344 |
105 000 |
55 062 |
53 062 |
In Style |
85 000 |
40 833 |
40 833 |
- |
- |
- |
Shape |
40 000 |
24 427 |
24 427 |
38 000 |
17 306 |
17 306 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych. „In Style” ostro w dół