SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych. „In Style” ostro w dół

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród miesięczników luksusowych i shoppingowych umocnił się „Twój Styl”. Jedyny wzrost w zestawieniu odnotował „Shape”, zaś najwięcej stracił magazyn „InStyle”.

Sprzedaż ogółem miesięcznika „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2015 roku wyniosła 179 967 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do lutego 2014 roku pismo to zanotowało spadek o 5,77 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga pozycja należała do miesięcznika „Joy” (Marquard Media Polska). Jego sprzedaż ogółem w badanym miesiącu zmalała o 2,44 proc. i wyniosła 78 531 egz.

Trzecia lokata przypadła miesięcznikowi shoppingowemu „Avanti” (Agora), którego wynik sprzedażowy zmniejszył się o 10,41 proc. i wyniósł 75 701 egz.

Tuż za podium znalazł się nowy magazyn „Uroda Życia” (Edipresse Polska), którego sprzedaż ogółem w lutym br. wyniosła 75 569 egz. Tytuł ten ukazuje się od listopada ub.r.

Jedyny wzrost udziału odnotował „Shape” (również Marquard Media Polska), który zajął jednak ostatnie miejsce. Jego wynik zwiększył się bowiem o 14,83 proc. do 24 427 egz.

Z kolei najwięcej - 14,08 proc. - stracił miesięcznik „In Style” (Grupa Burda), którego wynik wyniósł 40 833 egz. W zestawieniu spadł on z miejsca dziewiątego na jedenaste.

Wirtualnemedia.pl

luty

ZKDP

2015

2014

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 965

181 319

179 967

300 977

192 218

190 979

Joy

155 000

78 531

78 531

160 000

90 496

80 496

Avanti

145 000

76 044

75 701

143 300

84 860

84 494

Uroda Życia

178 137

75 569

75 569

-

-

-

Cosmopolitan

160 000

75 368

75 308

160 000

79 331

79 331

Zwierciadło

153 000

71 872

71 872

133 000

79 606

79 606

Pani

139 983

71 617

71 417

139 999

76 899

76 685

Glamour

138 926

67 921

67 921

165 370

68 777

68 777

Wysokie Obcasy Extra

126 000

70 467

61 585

-

-

-

Elle

100 000

47 344

45 344

110 000

54 759

52 759

In Style - Edycja Polska

85 000

40 833

40 833

105 000

47 523

47 523

Shape

40 000

24 427

24 427

38 000

21 273

21 273

 

W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 41,15 proc.) pochwalić się mógł „Shape” (Marquard Media Polska). Z kolei najwięcej w tym ujęciu stracił „Twój Styl” - było to 16,81 proc.

Wirtualnemedia.pl

2015

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Twój Styl

289 965

181 319

179 967

289 967

218 272

216 322

Joy

155 000

78 531

78 531

154 000

70 772

70 772

Avanti

145 000

76 044

75 701

150 100

80 088

79 729

Uroda Życia

178 137

75 569

75 569

186 350

65 553

65 553

Cosmopolitan

160 000

75 368

75 308

160 000

69 185

69 185

Zwierciadło

153 000

71 872

71 872

140 000

73 048

73 048

Pani

139 983

71 617

71 417

139 985

80 734

80 584

Glamour

138 926

67 921

67 921

100 000

65 632

65 632

Wysokie Obcasy Extra

126 000

70 467

61 585

130 000

72 599

67 932

Elle

100 000

47 344

45 344

105 000

55 062

53 062

In Style

85 000

40 833

40 833

-

-

-

Shape

40 000

24 427

24 427

38 000

17 306

17 306

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

Dołącz do dyskusji: „Twój Styl” liderem miesięczników luksusowych. „In Style” ostro w dół

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
O połowie z tych periodyktów nikt nigy nie słyszał.
0 0
odpowiedź
User
a
a co z Bazarem? nie podaje danych?
0 0
odpowiedź
User
a
i taka szkoda In STyla, to bylo takie dobre pismo za zachary :(


0 0
odpowiedź