SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Twitter ze stronami marek w stylu Facebooka?

Twitter szuka nowych źródeł przychodu z reklam. Być może serwis umożliwi firmom tworzenie osobnych stron poświęconych markom.

Według serwisu Marketing Magazine, powołującego się na źródła zaznajomione z planami Twittera, popularny mikroblog bierze pod uwagę możliwość wprowadzenia stron, dzięki którym reklamodawcy mogliby promować swoje marki i lepiej docierać z przekazem do użytkowników. Za inicjatywą stoi dyrektor wykonawczy Twittera Dick Costolo i odpowiedzialny za przychód Adam Bain.

Strony na Twitterze miałyby funkcjonować w podobny sposób do oficjalnych stron biznesowych na Facebooku, przeznaczonych dla firm, organizacji, instytucji, artystów czy marek.

Marketing Magazine podaje, że jeśli Twitter zdecyduje się na wprowadzenie tego pomysłu w życie, nowe strony będą początkowo widoczne tylko dla użytkowników z USA.

Dołącz do dyskusji: Twitter ze stronami marek w stylu Facebooka?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl