Twitter stawia na narzędzia i usługi, nie myśli o reklamie
Twitter pracuje nad różnymi sposobami na zarabianie pieniędzy, ale obecnie nie bierze pod uwagę możliwości wprowadzenia do serwisu reklam.
Biz Stone, jeden ze współzałożycieli i dyrektor wykonawczy Twittera, powiedział, że jego firma pracuje nad różnymi dodatkowymi narzędziami i usługami dla firm i użytkowników profesjonalnych, które miałyby być dla niej źródłem dochodu. Niektóre z takich narzędzi mają być wprowadzone do serwisu do końca bieżącego roku.
Jednocześnie Stone na dzień dzisiejszy wykluczył możliwość sprzedaży reklam w serwisie, wskazując na kilka przyczyn takiego podejścia. "Jedna jest taka, że po prostu nie jest to dla nas za bardzo interesujące" - powiedział. Dodał, że umieszczenie reklam obok wiadomości w serwisie mogłoby również irytować samych użytkowników.
Kilkanaście dni temu Stone uciął spekulacje na temat potencjalnych nabywców pozwalającego na prowadzenie tzw. mikrobloga serwisu, składając deklarację, że Twitter nie jest na sprzedaż.
źródło: ITProPortal.com
Dołącz do dyskusji: Twitter stawia na narzędzia i usługi, nie myśli o reklamie
http://dobre-narzedzia.blogspot.com