TVP2 ostro w dół. Udany tydzień stacji newsowych
W minionym tygodniu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym zajęła TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce należało do Polsatu. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 2 do 8 lutego 2015 roku zwiększył się o 0,23 pkt. proc. do 12,85 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie poszedł do góry o 0,66 pkt. proc. i wyniósł 11,64 proc. Na ostatnią pozycję podium awansował TVN, który tydzień wcześniej był czwarty. Wynik tej stacji to 10,32 proc., po wzroście o 0,26 pkt. proc.
Natomiast z drugiego na czwarte miejsce spadła TVP2 (9,14 proc.; w dół o 2,16 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV Puls (3,39 proc.; + 0,10 pkt. proc.), TVP Info (3,26 proc.; + 0,52 pkt. proc.), TV4 (3,14 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVN24 (2,94 proc.; + 0,20 pkt. proc.), Puls 2 (1,77 proc.; + 0,08 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,95 proc.; + 0,18 pkt. proc.), Polsat News (0,94 proc.; + 0,10 pkt. proc.) i Nickelodeon (0,87 proc.; + 0,05 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
26.01 - 01.02.2015 r. |
02.02 - 08.02.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
917 997 |
12,62% |
935 396 |
12,85% |
2 |
Polsat |
799 024 |
10,98% |
847 818 |
11,64% |
3 |
TVN |
731 814 |
10,06% |
751 405 |
10,32% |
4 |
TVP2 |
822 389 |
11,30% |
665 751 |
9,14% |
5 |
TV PULS |
239 618 |
3,29% |
246 604 |
3,39% |
6 |
TVN7 |
235 959 |
3,24% |
241 242 |
3,31% |
7 |
TVP INFO |
199 554 |
2,74% |
237 154 |
3,26% |
8 |
TV4 |
221 899 |
3,05% |
228 757 |
3,14% |
9 |
TVN24 |
199 388 |
2,74% |
214 340 |
2,94% |
10 |
Puls 2 |
123 240 |
1,69% |
128 684 |
1,77% |
11 |
Polsat2 |
105 631 |
1,45% |
105 101 |
1,44% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
101 033 |
1,39% |
94 600 |
1,30% |
13 |
TVP Seriale |
93 037 |
1,28% |
94 584 |
1,30% |
14 |
TV6 |
85 002 |
1,17% |
86 447 |
1,19% |
15 |
TVP Rozrywka |
84 455 |
1,16% |
83 193 |
1,14% |
16 |
TVP Regionalna |
72 572 |
1,00% |
74 396 |
1,02% |
17 |
Stopklatka |
55 915 |
0,77% |
69 130 |
0,95% |
18 |
Polsat News |
60 767 |
0,84% |
68 721 |
0,94% |
19 |
Nickelodeon |
59 682 |
0,82% |
63 551 |
0,87% |
20 |
Polo TV |
56 670 |
0,78% |
54 876 |
0,75% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,73 pkt. proc. do 13,76 proc. udziału. Druga lokata należała do TVN, którego udział zmniejszył się o 0,13 pkt. proc. do 11,60 proc.
Na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - do góry o 0,07 pkt. proc. do 8,65 proc. udziału. Z kolei na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 2,67 pkt. proc. do 7,81 proc.).
Wszyscy 16-49 |
26.01 - 01.02.2015 r. |
02.02 - 08.02.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
373 497 |
13,03% |
391 007 |
13,76% |
2 |
TVN |
336 268 |
11,73% |
329 501 |
11,60% |
3 |
TVP1 |
246 080 |
8,58% |
245 726 |
8,65% |
4 |
TVP2 |
300 420 |
10,48% |
221 915 |
7,81% |
5 |
TV PULS |
107 520 |
3,75% |
121 165 |
4,26% |
6 |
TV4 |
102 295 |
3,57% |
100 441 |
3,53% |
7 |
TVN7 |
83 995 |
2,93% |
87 752 |
3,09% |
8 |
TVN24 |
60 187 |
2,10% |
69 193 |
2,44% |
9 |
Puls 2 |
60 195 |
2,10% |
56 694 |
2,00% |
10 |
TV6 |
38 578 |
1,35% |
42 444 |
1,49% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
45 793 |
1,60% |
42 146 |
1,48% |
12 |
Polsat2 |
38 486 |
1,34% |
38 452 |
1,35% |
13 |
TVP Seriale |
39 791 |
1,39% |
38 401 |
1,35% |
14 |
TVP INFO |
29 576 |
1,03% |
36 970 |
1,30% |
15 |
Eska TV |
31 613 |
1,10% |
33 720 |
1,19% |
16 |
Polo TV |
35 152 |
1,23% |
32 554 |
1,15% |
17 |
TVP Rozrywka |
27 950 |
0,97% |
27 931 |
0,98% |
18 |
Stopklatka |
24 850 |
0,87% |
26 765 |
0,94% |
19 |
Discovery |
20 051 |
0,70% |
24 862 |
0,87% |
20 |
TVN Style |
24 701 |
0,86% |
24 307 |
0,86% |
Dołącz do dyskusji: TVP2 ostro w dół. Udany tydzień stacji newsowych