TVP1 nowym liderem, tylko 6 proc. udziału TVP2 w 16-49. Dzienniki hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowa TVP1. Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 13 do 19 lipca 2015 roku zwiększył się o 0,41 pkt. proc. do 11,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta jednak zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,05 pkt. proc. i wyniósł 10,79 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,84 proc., po spadku o 0,02 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,77 proc.; w dół o 0,29 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: Polsat Sport (2,10 proc.; + 1,05 pkt. proc.), TVP Seriale (1,57 proc.; + 0,15 pkt. proc.), Polsat Sport News (1,50 proc.; + 0,38 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,97 proc.; + 0,01 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
06.07 - 12.07.2015 r. |
13.07 - 19.07.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
630 111 |
10,79% |
639 665 |
11,20% |
2 |
Polsat |
632 987 |
10,84% |
616 278 |
10,79% |
3 |
TVN |
575 652 |
9,86% |
561 634 |
9,84% |
4 |
TVP2 |
411 957 |
7,06% |
386 761 |
6,77% |
5 |
TVP INFO |
231 851 |
3,97% |
214 018 |
3,75% |
6 |
TV4 |
199 498 |
3,42% |
191 930 |
3,36% |
7 |
TVN24 |
201 623 |
3,45% |
183 871 |
3,22% |
8 |
TVN7 |
185 632 |
3,18% |
181 979 |
3,19% |
9 |
TV PULS |
178 169 |
3,05% |
174 987 |
3,06% |
10 |
Polsat Sport |
61 420 |
1,05% |
120 168 |
2,10% |
11 |
Puls 2 |
101 679 |
1,74% |
96 095 |
1,68% |
12 |
TVP Seriale |
82 841 |
1,42% |
89 600 |
1,57% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
94 803 |
1,62% |
89 432 |
1,57% |
14 |
Polsat2 |
92 111 |
1,58% |
89 143 |
1,56% |
15 |
Polsat Sport News |
65 374 |
1,12% |
85 701 |
1,50% |
16 |
TV6 |
78 796 |
1,35% |
72 429 |
1,27% |
17 |
TVP Rozrywka |
83 232 |
1,43% |
71 471 |
1,25% |
18 |
TVP Regionalna |
67 851 |
1,16% |
64 257 |
1,13% |
19 |
Polsat News |
65 845 |
1,13% |
62 610 |
1,10% |
20 |
Stopklatka |
55 880 |
0,96% |
55 597 |
0,97% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,31 pkt. proc. do 12,48 proc. udziału. Drugi był TVN, którego udział zmniejszył się o 0,11 pkt. proc. do 11,03 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji, po wzroście o 0,55 proc., wyniósł 7,88 proc. Zaś czwartą lokatę zajęła Dwójka (w dół o 0,80 pkt. proc. do 6,07 proc.).
Wszyscy 16-49 |
06.07 - 12.07.2015 r. |
13.07 - 19.07.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
278 673 |
12,17% |
283 282 |
12,48% |
2 |
TVN |
255 013 |
11,14% |
250 304 |
11,03% |
3 |
TVP1 |
167 881 |
7,33% |
178 786 |
7,88% |
4 |
TVP2 |
157 350 |
6,87% |
137 893 |
6,07% |
5 |
TV4 |
89 381 |
3,90% |
84 067 |
3,70% |
6 |
TV PULS |
77 462 |
3,38% |
80 201 |
3,53% |
7 |
TVN7 |
74 950 |
3,27% |
75 165 |
3,31% |
8 |
TVN24 |
67 333 |
2,94% |
62 006 |
2,73% |
9 |
TTV - Twoja Telewizja |
43 580 |
1,90% |
43 693 |
1,92% |
10 |
Polsat Sport |
21 446 |
0,94% |
41 318 |
1,82% |
11 |
Puls 2 |
40 257 |
1,76% |
40 260 |
1,77% |
12 |
TVP Seriale |
36 633 |
1,60% |
39 951 |
1,76% |
13 |
TVP INFO |
34 344 |
1,50% |
36 318 |
1,60% |
14 |
TV6 |
35 924 |
1,57% |
35 750 |
1,57% |
15 |
Polsat2 |
35 309 |
1,54% |
35 012 |
1,54% |
16 |
Polo TV |
36 679 |
1,60% |
33 497 |
1,48% |
17 |
Polsat Sport News |
20 152 |
0,88% |
30 187 |
1,33% |
18 |
TVP Rozrywka |
30 862 |
1,35% |
27 208 |
1,20% |
19 |
Eska TV |
25 409 |
1,11% |
23 341 |
1,03% |
20 |
Stopklatka |
23 598 |
1,03% |
23 213 |
1,02% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, tylko 6 proc. udziału TVP2 w 16-49. Dzienniki hitami tygodnia