TVP1 nowym liderem, Polsat w dół. „Teleexpress” i „Sprawa dla reportera” hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów awansowała TVP1. Z kolei w grupie komercyjnej pierwszy był Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 17 do 23 sierpnia 2015 roku zwiększył się o 0,12 pkt. proc. do 10,63 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 0,73 pkt. proc. i wyniósł 10,51 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 9,91 proc., po wzroście o 0,24 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (6,85 proc.; do góry o 0,09 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,42 proc.; + 0,22 pkt. proc.), TV Puls (3,24 proc.; + 0,10 pkt. proc.), Polsat 2 (1,71 proc.; + 0,18 pkt. proc.), TVP Seriale (1,68 proc.; + 0,08 pkt. proc.) i TVP Regionalna (1,36 proc.; + 0,06 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
10.08 - 16.08.2015 r. |
17.08 - 23.08.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
593 603 |
10,51% |
607 571 |
10,63% |
2 |
Polsat |
634 619 |
11,24% |
601 124 |
10,51% |
3 |
TVN |
546 207 |
9,67% |
566 446 |
9,91% |
4 |
TVP2 |
381 764 |
6,76% |
391 737 |
6,85% |
5 |
TVP INFO |
244 692 |
4,33% |
227 075 |
3,97% |
6 |
TVN24 |
215 650 |
3,82% |
211 866 |
3,71% |
7 |
TV4 |
198 868 |
3,52% |
196 258 |
3,43% |
8 |
TVN7 |
180 775 |
3,20% |
195 336 |
3,42% |
9 |
TV PULS |
177 314 |
3,14% |
185 424 |
3,24% |
10 |
Puls 2 |
104 522 |
1,85% |
104 681 |
1,83% |
11 |
Polsat2 |
86 205 |
1,53% |
97 859 |
1,71% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
99 306 |
1,76% |
96 359 |
1,69% |
13 |
TVP Seriale |
90 358 |
1,60% |
96 066 |
1,68% |
14 |
TVP Rozrywka |
78 468 |
1,39% |
79 545 |
1,39% |
15 |
TVP Regionalna |
73 636 |
1,30% |
77 592 |
1,36% |
16 |
Polsat News |
79 417 |
1,41% |
73 110 |
1,28% |
17 |
TV6 |
73 815 |
1,31% |
70 030 |
1,22% |
18 |
Polo TV |
53 336 |
0,94% |
58 268 |
1,02% |
19 |
Stopklatka |
60 495 |
1,07% |
49 108 |
0,86% |
20 |
Nickelodeon |
42 116 |
0,75% |
44 694 |
0,78% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) liderem był Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,21 pkt. proc. do 12 proc. udziału. Na drugim miejscu ulokował się TVN, którego udział zwiększył się o 0,11 pkt. proc. do 11,17 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 7,62 proc., po wzroście o 0,60 proc. Zaś na czwartej lokacie uplasowała się Dwójka (do góry o 0,24 pkt. proc. do 6,50 proc.).
Wszyscy 16-49 |
10.08 - 16.08.2015 r. |
17.08 - 23.08.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
269 478 |
12,21% |
277 352 |
12,00% |
2 |
TVN |
243 990 |
11,06% |
258 103 |
11,17% |
3 |
TVP1 |
154 822 |
7,02% |
176 079 |
7,62% |
4 |
TVP2 |
138 137 |
6,26% |
150 205 |
6,50% |
5 |
TV4 |
90 999 |
4,12% |
88 090 |
3,81% |
6 |
TV PULS |
83 384 |
3,78% |
85 771 |
3,71% |
7 |
TVN7 |
69 846 |
3,16% |
77 306 |
3,34% |
8 |
TVN24 |
60 429 |
2,74% |
60 656 |
2,62% |
9 |
Puls 2 |
46 176 |
2,09% |
45 106 |
1,95% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
45 951 |
2,08% |
44 001 |
1,90% |
11 |
TVP Seriale |
40 651 |
1,84% |
43 018 |
1,86% |
12 |
TVP INFO |
46 958 |
2,13% |
42 646 |
1,84% |
13 |
Polsat2 |
35 941 |
1,63% |
41 780 |
1,81% |
14 |
TV6 |
36 624 |
1,66% |
36 641 |
1,59% |
15 |
Polo TV |
29 392 |
1,33% |
36 131 |
1,56% |
16 |
TVP Rozrywka |
29 196 |
1,32% |
31 739 |
1,37% |
17 |
Polsat News |
25 752 |
1,17% |
23 369 |
1,01% |
18 |
TVN Style |
21 563 |
0,98% |
23 181 |
1,00% |
19 |
Fokus TV |
20 736 |
0,94% |
21 909 |
0,95% |
20 |
Stopklatka |
27 660 |
1,25% |
21 488 |
0,93% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, Polsat w dół. „Teleexpress” i „Sprawa dla reportera” hitami tygodnia