TVP1 nowym liderem, duży spadek Polsatu. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansowała TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 12 do 18 października 2015 roku zwiększył się o 0,78 pkt. proc. do 12,26 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.
Zaś na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 3,01 pkt. proc. i wyniósł 12,06 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,45 proc., po wzroście o 0,39 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,59 proc.; w dół o 0,28 pkt. proc.).
Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TV4 (3,60 proc.; + 0,03 pkt. proc.), TVN7 (3,38 proc.; + 0,29 pkt. proc.), TV Puls (3,09 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i Stopklatka TV (0,84 proc.; bez zmian).
Wszyscy 4+ |
05.10 - 11.10.2015 r. |
12.10 - 18.10.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
735 027 |
11,48% |
825 531 |
12,26% |
2 |
Polsat |
964 913 |
15,07% |
811 658 |
12,06% |
3 |
TVN |
707 755 |
11,06% |
770 717 |
11,45% |
4 |
TVP2 |
567 805 |
8,87% |
578 259 |
8,59% |
5 |
TV4 |
228 272 |
3,57% |
242 653 |
3,60% |
6 |
TVN7 |
197 895 |
3,09% |
227 506 |
3,38% |
7 |
TVP INFO |
194 788 |
3,04% |
208 183 |
3,09% |
8 |
TV PULS |
187 217 |
2,92% |
207 845 |
3,09% |
9 |
TVN24 |
195 641 |
3,06% |
205 195 |
3,05% |
10 |
Puls 2 |
98 672 |
1,54% |
109 689 |
1,63% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
90 508 |
1,41% |
102 757 |
1,53% |
12 |
TVP Seriale |
94 105 |
1,47% |
98 196 |
1,46% |
13 |
Polsat2 |
86 492 |
1,35% |
90 311 |
1,34% |
14 |
TV6 |
74 469 |
1,16% |
80 740 |
1,20% |
15 |
TVP Rozrywka |
61 167 |
0,96% |
73 365 |
1,09% |
16 |
TVP Regionalna |
63 959 |
1,00% |
68 600 |
1,02% |
17 |
Polsat News |
60 151 |
0,94% |
64 309 |
0,96% |
18 |
Polsat Sport |
92 759 |
1,45% |
56 897 |
0,85% |
19 |
Stopklatka |
53 484 |
0,84% |
56 578 |
0,84% |
20 |
Polsat Sport News |
52 416 |
0,82% |
56 297 |
0,84% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) z miejsca drugiego na pozycję lidera awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 1,01 pkt. proc. do 13,85 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 4,40 pkt. proc. do 13 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,42 proc., po wzroście o 0,60 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (w dół o 0,21 pkt. proc. do 7,28 proc.).
Wszyscy 16-49 |
05.10 - 11.10.2015 r. |
12.10 - 18.10.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
330 255 |
12,84% |
373 562 |
13,85% |
2 |
Polsat |
447 373 |
17,40% |
350 610 |
13,00% |
3 |
TVP1 |
200 981 |
7,82% |
227 178 |
8,42% |
4 |
TVP2 |
192 721 |
7,49% |
196 351 |
7,28% |
5 |
TV4 |
104 071 |
4,05% |
109 984 |
4,08% |
6 |
TVN7 |
87 035 |
3,38% |
101 174 |
3,75% |
7 |
TV PULS |
89 665 |
3,49% |
97 303 |
3,61% |
8 |
TVN24 |
52 774 |
2,05% |
62 834 |
2,33% |
9 |
Puls 2 |
47 639 |
1,85% |
51 858 |
1,92% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
40 366 |
1,57% |
48 032 |
1,78% |
11 |
TVP Seriale |
43 820 |
1,70% |
46 346 |
1,72% |
12 |
Polsat2 |
34 496 |
1,34% |
38 129 |
1,41% |
13 |
TV6 |
38 000 |
1,48% |
37 680 |
1,40% |
14 |
Polo TV |
27 844 |
1,08% |
33 456 |
1,24% |
15 |
TVP INFO |
34 921 |
1,36% |
33 109 |
1,23% |
16 |
TVP Rozrywka |
23 503 |
0,91% |
29 200 |
1,08% |
17 |
TVN Style |
21 952 |
0,85% |
25 618 |
0,95% |
18 |
Fokus TV |
18 816 |
0,73% |
24 528 |
0,91% |
19 |
Stopklatka |
22 859 |
0,89% |
24 046 |
0,89% |
20 |
Comedy Central |
15 424 |
0,60% |
22 141 |
0,82% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 nowym liderem, duży spadek Polsatu. „M jak miłość” hitem tygodnia