TVP1 i TVN liderami oglądalności, duży wzrost TVN7. Seriale TVP2 hitami tygodnia
W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym znalazła się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującej TVP1 w okresie od 14 do 20 grudnia 2015 roku zmniejszył się o 0,16 pkt. proc. do 13,20 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat, którego udział w analizowanym okresie jednak zmalał o 0,33 pkt. proc. i wyniósł 10,20 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Wynik tej stacji to 9,99 proc., po stracie o 0,79 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (9,15 proc.; do góry o 0,69 pkt. proc.).
Relatywnie wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) w zestawieniu top 20 pochwalić się mogły takie stacje jak: TVN7 (3,47 proc.; do góry o 0,56 pkt. proc.), TV Puls (3,06 proc.; + 0,18 pkt. proc.), Puls 2 (1,68 proc.; + 0,13 pkt. proc.), Stopklatka TV (0,86 proc.; + 0,02 pkt. proc.) i TVP ABC (0,81 proc.; + 0,04 pkt. proc.).
Wszyscy 4+ |
07.12 - 13.12.2015 r. |
14.12 - 20.12.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVP1 |
931 219 |
13,36% |
898 828 |
13,20% |
2 |
Polsat |
733 512 |
10,53% |
694 355 |
10,20% |
3 |
TVN |
751 216 |
10,78% |
680 311 |
9,99% |
4 |
TVP2 |
589 742 |
8,46% |
623 176 |
9,15% |
5 |
TVN24 |
286 131 |
4,11% |
277 835 |
4,08% |
6 |
TVP INFO |
282 567 |
4,06% |
256 319 |
3,77% |
7 |
TVN7 |
202 989 |
2,91% |
236 341 |
3,47% |
8 |
TV4 |
246 142 |
3,53% |
223 546 |
3,28% |
9 |
TV PULS |
200 969 |
2,88% |
208 558 |
3,06% |
10 |
Puls 2 |
108 194 |
1,55% |
114 611 |
1,68% |
11 |
TTV - Twoja Telewizja |
105 933 |
1,52% |
109 264 |
1,61% |
12 |
Polsat2 |
87 752 |
1,26% |
93 597 |
1,38% |
13 |
TV6 |
96 176 |
1,38% |
91 656 |
1,35% |
14 |
TVP Seriale |
90 442 |
1,30% |
85 130 |
1,25% |
15 |
Polsat News |
78 473 |
1,13% |
75 415 |
1,11% |
16 |
TVP Rozrywka |
74 684 |
1,07% |
75 107 |
1,10% |
17 |
TVP Regionalna |
82 251 |
1,18% |
71 038 |
1,04% |
18 |
Stopklatka |
58 335 |
0,84% |
58 420 |
0,86% |
19 |
Polo TV |
52 515 |
0,75% |
57 056 |
0,84% |
20 |
TVP ABC |
53 976 |
0,77% |
54 907 |
0,81% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął TVN. Stacja ta zanotowała stratę o 0,69 pkt. proc. do 12,45 proc. udziału. Drugie miejsce należało do Polsatu, którego udział zmniejszył się o 0,35 pkt. proc. do 12 proc.
Ostatnią pozycję podium zajęła Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,41 proc., po spadku o 0,47 pkt. proc. Zaś czwarta lokata przypadła Dwójce (do góry o 0,69 pkt. proc. do 7,98 proc.).
Wszyscy 16-49 |
07.12 - 13.12.2015 r. |
14.12 - 20.12.2015 r. |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
360 773 |
13,14% |
335 027 |
12,45% |
2 |
Polsat |
338 966 |
12,35% |
322 944 |
12,00% |
3 |
TVP1 |
243 801 |
8,88% |
226 466 |
8,41% |
4 |
TVP2 |
200 078 |
7,29% |
214 895 |
7,98% |
5 |
TVN7 |
84 794 |
3,09% |
103 636 |
3,85% |
6 |
TV4 |
111 778 |
4,07% |
103 378 |
3,84% |
7 |
TV PULS |
91 083 |
3,32% |
101 956 |
3,79% |
8 |
TVN24 |
81 051 |
2,95% |
74 137 |
2,75% |
9 |
Puls 2 |
52 193 |
1,90% |
59 871 |
2,22% |
10 |
TTV - Twoja Telewizja |
50 612 |
1,84% |
54 232 |
2,01% |
11 |
TV6 |
47 018 |
1,71% |
42 070 |
1,56% |
12 |
TVP Seriale |
43 747 |
1,59% |
39 728 |
1,48% |
13 |
Polo TV |
33 316 |
1,21% |
37 022 |
1,38% |
14 |
TVP INFO |
43 471 |
1,58% |
36 868 |
1,37% |
15 |
Polsat2 |
33 008 |
1,20% |
35 992 |
1,34% |
16 |
TVP Rozrywka |
30 676 |
1,12% |
29 352 |
1,09% |
17 |
ATM Rozrywka |
27 032 |
0,98% |
26 318 |
0,98% |
18 |
Eska TV |
20 174 |
0,73% |
25 253 |
0,94% |
19 |
TVN Style |
30 298 |
1,10% |
25 191 |
0,94% |
20 |
Stopklatka |
24 179 |
0,88% |
23 660 |
0,88% |
Dołącz do dyskusji: TVP1 i TVN liderami oglądalności, duży wzrost TVN7. Seriale TVP2 hitami tygodnia