SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP wybrała 4P Research Mix

Firma badawcza 4P Research Mix zrealizuje dla TVP badania dotyczące sponsoringu użyczeniowego, czyli product placement.

4P Research Mix została wyłoniona w przetargu, w którym brał również TNS OBOP, na co dzień wykonujący dla Telewizji Polskiej badania telemetryczne.

Projekt badawczy 'Sponsoring użyczeniowy jako sposób komunikacji marketingowej' ma odpowiedzieć na pytania, jakie są korzyści i zagrożenia dla produktu, marki i producenta, który wykorzystuje product placement, a także dla programu, w którym jest stosowany oraz dla widzów stykających się z takim przekazem.

Badanie zostaną zrealizowane metodą wywiadów fokusowych, które odbędą się w drugiej połowie lipca br.

Wezmą w nich udział osoby oglądające cztery programy TVP: "SmaczneGo!", "Kuchnia z Okrasą", "Dwie strony medalu" i "M jak miłość". Uczestnikami projektu będą mieszkańcy miast powyżej 50 tys., w wieku od 16 do 49 lat, posiadający wykształcenie średnie i wyższe oraz dochody w wysokości średniej krajowej liczonej na rodzinę.

Dołącz do dyskusji: TVP wybrała 4P Research Mix

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl