TVP wybrała 4P Research Mix
Firma badawcza 4P Research Mix zrealizuje dla TVP badania dotyczące sponsoringu użyczeniowego, czyli product placement.
4P Research Mix została wyłoniona w przetargu, w którym brał również TNS OBOP, na co dzień wykonujący dla Telewizji Polskiej badania telemetryczne.
Projekt badawczy 'Sponsoring użyczeniowy jako sposób komunikacji marketingowej' ma odpowiedzieć na pytania, jakie są korzyści i zagrożenia dla produktu, marki i producenta, który wykorzystuje product placement, a także dla programu, w którym jest stosowany oraz dla widzów stykających się z takim przekazem.
Badanie zostaną zrealizowane metodą wywiadów fokusowych, które odbędą się w drugiej połowie lipca br.
Wezmą w nich udział osoby oglądające cztery programy TVP: "SmaczneGo!", "Kuchnia z Okrasą", "Dwie strony medalu" i "M jak miłość". Uczestnikami projektu będą mieszkańcy miast powyżej 50 tys., w wieku od 16 do 49 lat, posiadający wykształcenie średnie i wyższe oraz dochody w wysokości średniej krajowej liczonej na rodzinę.
Dołącz do dyskusji: TVP wybrała 4P Research Mix