SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

TVP reklamuje transmisje Igrzysk

Pod hasłem "40 godzin emocji na dobę" rozpoczęła się kampania reklamowa transmisji Igrzysk Olimpijskich w Telewizji Polskiej. Mająca charakter wizerunkowy akcja obejmuje promocję w prasie, radiu, internecie i outdoorze.

Przebiegająca pod hasłem "40 godzin emocji na dobę" kampania wizerunkowa promująca transmisje Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008 w Telewizji Polskiej podkreśla wielość i różnorodność tych relacji na pięciu antenach publicznej stacji: TVP1, TVP2, TVP Sport, TVP HD oraz TVP Info. W kreacji wykorzystano dynamiczne zdjęcia starrujących w Olimpiadzie reprezentantów Polski z różnych dyscyplin.

tvp

Kampania obejmuje prasę tematyczną ("Przegląd Sportowy"), ogólnopolskie rozgłośnie (Radio Zet, RMF FM oraz Program 1 i 3 Polskiego Radia), portal Interia oraz outdoor: frontlighty, nośniki wielkoformatowe oraz citylighty.

tvp

Kreację i zakup mediów dla zaplanowanej na cały sierpień akcji przygotowało Biuro Marketingu i Promocji TVP.

  • Więcej informacji:
  • Pekin

Dołącz do dyskusji: TVP reklamuje transmisje Igrzysk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl