TVP reklamuje transmisje Igrzysk
Pod hasłem "40 godzin emocji na dobę" rozpoczęła się kampania reklamowa transmisji Igrzysk Olimpijskich w Telewizji Polskiej. Mająca charakter wizerunkowy akcja obejmuje promocję w prasie, radiu, internecie i outdoorze.
Przebiegająca pod hasłem "40 godzin emocji na dobę" kampania wizerunkowa promująca transmisje Igrzysk Olimpijskich Pekin 2008 w Telewizji Polskiej podkreśla wielość i różnorodność tych relacji na pięciu antenach publicznej stacji: TVP1, TVP2, TVP Sport, TVP HD oraz TVP Info. W kreacji wykorzystano dynamiczne zdjęcia starrujących w Olimpiadzie reprezentantów Polski z różnych dyscyplin.
Kampania obejmuje prasę tematyczną ("Przegląd Sportowy"), ogólnopolskie rozgłośnie (Radio Zet, RMF FM oraz Program 1 i 3 Polskiego Radia), portal Interia oraz outdoor: frontlighty, nośniki wielkoformatowe oraz citylighty.
Kreację i zakup mediów dla zaplanowanej na cały sierpień akcji przygotowało Biuro Marketingu i Promocji TVP.
Dołącz do dyskusji: TVP reklamuje transmisje Igrzysk