TVP podnosi ceny o 13 proc., 'M jak miłość' najdroższe
W marcu br. cennikowe CPP w TVP 1 i TVP 2 będzie wyższe o 13 proc. niż w analogicznym miesiącu ub.r. - wynika z analizy domu mediowego Omnicom Media Group. Natomiast wzrost w stosunku do lutego br. wyniesie 74 proc.
Najdroższą pozycją w marcowym cenniku jest tradycyjnie emitowany w TVP 2 serial "M jak miłość". Za 30-minutową reklamę przed wtorkowym odcinkiem tej produkcji trzeba zapłacić 93 tys. zł (rok temu serial emitowany był pół godziny wcześniej, a najdroższe spoty były nadawane po nim - kosztowały 75 tys. zł, co oznacza, że wzrost o 24 proc.), a przed poniedziałkowym odcinkiem - 90 tys. zł (rok temu po poniedziałkowym odcinku reklama kosztowała 79 tys. zł, co daje 14- procentowy wzrost).
W Jedynce najdroższe są spoty przed "Sportem" i "Prognozą Pogody" nadawanymi po niedzielnych "Wiadomościach". Półminutowa reklama w tym czasie kosztuje 75 tys. zł. W przypadku "Sportu" oznacza to wzrost o 27 proc., a w przypadku "Prognozy pogody" - o 7 proc.
Sprzedaż czasu reklamowego na marzec rusza dziś. Do czwartku prowadzona ona będzie jednak tylko dla klientów korzystających z oferty tunelowej. Od piątku do poniedziałku z cennika kupować będą mogli wszyscy, a w przyszły wtorek i środę sprzedawane będą pakiety (tylko w TVP 1 i TVP 2).
Dołącz do dyskusji: TVP podnosi ceny o 13 proc., 'M jak miłość' najdroższe